B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
F1: Csőstül jött a baj a bahreini dobogósnál
Fehér Patrik
F1: Megvan a 2025-ös szezon első duplázója
Erdős Norbert
Két napja maradt az autósoknak, ez az utolsó határidő
Erdős Norbert
Ezer magyar diák tapasztalta meg a közlekedés veszélyeit
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Fogyasztáshuszárok villantós szekere
1
/
26
A GR Sport Premiere Edition egyedi fényezése ez a krómezüst
1
/
26
A GR Sport Premiere Edition egyedi fényezése ez a krómezüst
2
/
26
Alaposan elvékonyították a fényszórót
3
/
26
A két hátsó lámpa között záráskor a modell nevét világítja ki
4
/
26
Már nem rejtett a hátsó kilincs
5
/
26
Zöld rendszámos, de már nem sokáig
6
/
26
66 kilométert tud menni elektromosan
7
/
26
Magasabb felszereltségekhez jár a fekete hátsó
8
/
26
Károsanyag-kibocsátása alacsony, mégsem lesz zöld rendszámos
9
/
26
A GR Sport külsőre nem sokat ad hozzá
10
/
26
Elég jól mozog, de túl merev a futóműve a budapesti utakhoz
11
/
26
20 colos kerekeivel a mindennapokban nem túl kényelmes közlekedni
12
/
26
Digitális műszeregységének megjelenítése szép és éles
13
/
26
Komoly formai játékokat használtak, néhol kicsit túlzottan is
14
/
26
Kiváló a GR Sport kormány minden részlete
15
/
26
Egybe fejtámlásak a sportszerű ülések
16
/
26
Már az ülésfűtés gombjai is a dizájnba illőek
17
/
26
A középkonzol fala érthetetlen, sok szempontból zavaró
18
/
26
Jó tartásúak és kényelmesek is, kicsit magas a vezetési pozíció
19
/
26
Körbeépítették a sofőrt
20
/
26
A látszat ellenére hátul elfér egy 180 centis felnőtt
21
/
26
Pohártartó a hátsó ajtókárpitokon
22
/
26
A kábelek elég sok helyet foglalnak az amúgy is 310 literesre csökkent raktérből
23
/
26
Jó a gombok kapcsolási érzete
24
/
26
12,3 colos multimédiáján vezeték nélkül futnak az okostelefon-tükrözéses programok
25
/
26
2,0 literes benzinmotorjával 223 lóerős rendszerteljesítményt tud a PHEV
26
/
26
6,6 kilowattal tölthető, 2,5 óra alatt megvan a teljes töltés