B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1-es csapatot vehet magának egy ország
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Milliókkal olcsóbb egy Volkswagen a Škodánál
1
/
67
Elöl is világít az embléma, de ott fehéren
1
/
67
Elöl is világít az embléma, de ott fehéren
2
/
67
8 százalékos emelkedőn 1400, 12 százalékossal 1200 kg a vontatható tömeg
3
/
67
Fent és lent is van DRL, azaz nappali menetfény
4
/
67
Térbeli hatású a piros fény
5
/
67
545 literes, az ötajtósé 532
6
/
67
Adott a síalagút
7
/
67
A két magasságban rögzíthető csomagtérpadló alá befér a kalaptartó
8
/
67
A töltőkábeleknek csomagtartó alatti üregben jut hely, ha nem rendeltél mélynyomós hifit
9
/
67
532–1586 literes a ferdehátú, 545–1714 literes a Tourer csomagtere. Alul elfér a kivett kalaptartó, még lejjebb a két töltőkábel
10
/
67
A kombiban kihajtható két fémfül, amikkel meredekebb a háttámla
11
/
67
545-ről 605 literre nő a csomagtér, ha mindkét támlát meredekebbre állítjuk
12
/
67
Lábtérben egy Škoda Superb sem tart sokkal előrébb
13
/
67
Hasonlóan óriási a hely az ötajtósban is, az oldalüvegezés hátul is kettős
14
/
67
20-as és 21-es felni van a GTX-hez
15
/
67
Hátul dobfékes, ami nem szép, de vannak előnyei is. A hátsó futómű öt lengőkaros
16
/
67
15,0" a képátlója, kisebb is elég volna
17
/
67
Szimpla az óracsoport, de sok infót megjelenít
18
/
67
Vörösen világít az embléma
19
/
67
Textilburkolat béleli a jó nagy ajtótárolókat
20
/
67
Ügyes a két telefontartó zseb
21
/
67
Feláras a hátsó utastér külön klímazónája
22
/
67
Az MEB-technikájú autókban nincs külön hátsó ablakemelő-kapcsoló, egy túlérzékeny kapcsolóval kell váltani az elsők és a hátsók mozgatása között
23
/
67
24
/
67
Széria a mátrix LED-fényszóró
25
/
67
Extra a kiváló ErgoActive sportülés. A kombi felára elhanyagolható
26
/
67
Kényelmes a deréktámaszos ülés
27
/
67
Jó az üléshelyzet és eltaláltak a kormányerők
28
/
67
Piros díszítések dobják fel a belső teret
29
/
67
Jó a minőségérzet. A 15" képátlójú táblagép grafikája szép, reakciója élénk, menüje ügyes, de méretei miatt túl domináns
30
/
67
Az induktívan töltött telefont hűti a légkondi
31
/
67
32
/
67
A csendes utastérben jól érvényesül az audiorendszer
33
/
67
Mókás a play és pause mintás fém pedálborítás
34
/
67
Orrcsomagtér sajnos nincs
35
/
67
Szokatlan spórolás egy 27 milliós autóban a csak részben fényezett motortér és a lemez helyett könnyű műanyag sárvédőbetéttel takart kerékjárat
36
/
67
Szokatlan spórolás egy 27 milliós autóban a csak részben fényezett motortér és a lemez helyett könnyű műanyag sárvédőbetéttel takart kerékjárat
37
/
67
Gumitömítés mérsékli a légellenállást a motorháztetőnél
38
/
67
Magától lelassít körforgalmak és települések előtt, ha akarjuk, ami itthon is működik. Harmonikusan dolgoznak a vezetőtámogató rendszerek
39
/
67
Takarékos autó, 18-20 kWh/100 km fogyasztással is elgurul
40
/
67
Nem hosszabb az ötajtósnál
41
/
67
Halk, jól rugózik és a változó áttételű kormánnyal precízen irányítható a GTX
42
/
67
Legtöbbször a hátsó motor egyedül hajtja
43
/
67
Nem vitték túlzásba a sportosítását
44
/
67
45
/
67
Nem dől nagyokat
46
/
67
Jól fordul
47
/
67
Sajnos extra, de nagyon sokat nyújt az adaptív lengéscsillapítás
48
/
67
49
/
67
50
/
67
Nem tépi le a fejedet, de jól gyorsul és kanyarban is odateszi magát
51
/
67
Elöl 80, hátul 210 kW a motor teljesítménye
52
/
67
53
/
67
Békés farmok között vezettük Svédországban, rengeteg traffipax árnyékában
54
/
67
55
/
67
56
/
67
Hátul is rombuszmintás és fekete fényezésű a GTX rácsa
57
/
67
Nagyon hasznos a GTX-ben alapáras HUD
58
/
67
Alapáras a hőszivattyú. Ötajtósként 27 218 640 Ft az indulóár, a kombié 27 542 490 forint
59
/
67
60
/
67
5,4 mp az ötajtós 5,5 s a kombi gyorsulása 100-ra, végsebességük maradt 180 km/óra
61
/
67
4961x1862x1535 mm-es az ötajtós, a kombinál a magasság tér el, ami 1536 mm. A tengelytáv 2971 mm
62
/
67
Váltóáramon 11, egyenárammal 200 kW-tel tölthet a sportmodell a nagyobb akkuval. A 77 kilowatossal 175 kW a DC-töltés határa
63
/
67
Ez az apró légterelő is hozzáad pár kilométert a VW ID.7 Pro S hatótávjához. Németül ez a Radlaufblende, az alap ID.7 is megkapja
64
/
67
65
/
67
80 kW-os az első aszinkron villanymotor, amely alig okoz veszteséget, amikor nem hajt. A hátsó szinkronmotor a fő hajtóerő 210 kW-tal vagy 286 lóerővel
66
/
67
Minden ID.7-en ott a légfüggöny, kivéve a GTX-et, mert a nyílás helyén az alsó menetfény van, ami picit ront az alaktényezőn
67
/
67
Egyformán 91/86 kWh kapacitású a Pro S és a GTX akkuja. 13 modulból áll, a nettó 77 kilowattórás 12-ből