B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben ‒ podcast
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Sokáig vártunk az új Škoda Kodiaqra, de megérte
1
/
45
Szögletesebb a hűtőmaszk, de a stílus változatlan maradt
1
/
45
Szögletesebb a hűtőmaszk, de a stílus változatlan maradt
2
/
45
4758 milliméter hosszú, 1864 széles, 1659 mm magas
3
/
45
A fekete, fehér és szürke színek a legnépszerűbbek
4
/
45
5
/
45
Hátul össze is érnek a lámpák meg nem is
6
/
45
LED-es hátsó lámpa
7
/
45
A légellenállás csökkentésében a felnik küllői közé illeszthető műanyagbetét is segít
8
/
45
Nyitáskor élvédő ugrik elő az ajtóból
9
/
45
Az ott egy mindig kéznél lévő esernyő
10
/
45
Már nem átlátszó a jégkaparó
11
/
45
Civilizált belső, klassz anyagokból
12
/
45
Jó oldaltartásúak az ülések
13
/
45
Állítható az ülőlap hosszúsága és masszírozni is tud
14
/
45
Minőségi anyagok minden felületen
15
/
45
Apró szemetes a kárpitozott ajtózsebben
16
/
45
Remek fogású a sportos kormány
17
/
45
A váltó helyére pohártartók kerültek
18
/
45
Több funkciójuk is van a nagy tekerőgomboknak
19
/
45
Görgetőgomb a kormányon
20
/
45
Két kesztyűtartó közül is választhat az anyósülésen ülő
21
/
45
10 colos a digitális műszerfal
22
/
45
Az ablaktörlő egy bonyolult bajuszkapcsolóra került
23
/
45
A fokozatválasztó a kormány mögül kukucskál
24
/
45
Problémamentes a vezeték nélküli telefontükrözés
25
/
45
Akár térkép is lehet a műszerfalon
26
/
45
Pár mozdulattal kapcsolhatók ki az idegesítő funkciók
27
/
45
Tekintélyes lábtér a második sorban
28
/
45
Sínen mozgatható ülések
29
/
45
Töltőpontok és klímavezérlés
30
/
45
A harmadik üléssor már felnőttnek nem az igazi
31
/
45
Hétszemélyesként szerény méretű csomagtartó marad a cuccoknak
32
/
45
33
/
45
Sík felületre lehet pakolni az ülések háttámlájának lehajtása után
34
/
45
Praktikus, jól használható a csomagtartó
35
/
45
Nem kell otthon tárolni a csomagtérrolót sem
36
/
45
Pótkerék a csomagtartó legalján
37
/
45
Kétféle teljesítményű dízelmotor is kerülhet a Kodiaq orrába
38
/
45
39
/
45
40
/
45
41
/
45
42
/
45
43
/
45
44
/
45
45
/
45