B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben ‒ podcast
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Harapós dög, cuki ruhában – MINI Cooper S teszt
1
/
43
Háromajtósként 3,9 méter alatt marad a MINI Cooper S hossza
1
/
43
Háromajtósként 3,9 méter alatt marad a MINI Cooper S hossza
2
/
43
A kerek nappali menetfény adja magát
3
/
43
4
/
43
Masszív, zömök kisautó
5
/
43
6
/
43
7
/
43
Rafinált formájú felni. Takarítani azért nem szeretném.
8
/
43
Az irányjelző a nappali menetfénnyel osztozik a helyen
9
/
43
Az S-es az erősebb, 204 lóerős változatot jelzi
10
/
43
Fényjátékra is képes az apró szegmensekből álló hátsó lámpatest
11
/
43
Irgalmatlanul vastag a kormány
12
/
43
A harmadik, alsó kormányküllő textil
13
/
43
Jó oldaltartású ülések
14
/
43
Az ülőlap lehetne hosszabb
15
/
43
Ablakkeret nélküli az ajtó
16
/
43
Finom részletekkel van tele az utastér
17
/
43
Lámpakapcsoló, automatikus állással
18
/
43
Rémesen vastag a kormány
19
/
43
MINI embléma a kormány közepén
20
/
43
A textilburkolat nagyon működik
21
/
43
Ezernyi információ a HUD-on
22
/
43
Kulcs a fedeles rekeszen
23
/
43
Onnan el nem mozdul a telefon, az tuti
24
/
43
Tényleg csak egy csipkekesztyű fér a kesztyűtartóba
25
/
43
Az indítógombot el kell fordítani
26
/
43
Saját gombja van a páramentesítésnek
27
/
43
USB-C és 12 voltos csatlakozó
28
/
43
MINI hímzés a háttámlán
29
/
43
OLED-képernyő, elképesztő képminőséggel
30
/
43
A műszerfal grafikája változik
31
/
43
Nagy, kerek kijelző uralja az utasteret
32
/
43
Utálatos dolog a hőmérséklet-állítás
33
/
43
Elegáns és otthonos a MINI belseje
34
/
43
Nem felnőttnek való vidék
35
/
43
36
/
43
A padló alatti rejtekhely
37
/
43
Síkba is hozható a csomagtartó padlója, ha kell
38
/
43
Az öv így nem csípődik be a háttámla mögé
39
/
43
Jobb- és balkezesek is kényelmesen meg tudják ragadni a csomagtartó ajtaját, hogy lecsukják
40
/
43
BMW-s megoldás motortérnyitáshoz
41
/
43
Nagyon jól szól a hifi
42
/
43
Három- és négyhengeres benzinmotorral is kapható a MINI Cooper
43
/
43
Este a legszebb az utastér