B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1: Demoralizáló a McLaren fölénye az időmérő előtt
Vezess
Még több autó fogy a világ legnagyobb autópiacán
Horváth Zsolt
Szomorú adat a világ egyik legnagyobb autógyártójától
Vezess
Lezárult hazánk legnagyobb autócsalási ügye
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Árával hódítana a Škoda új villanyautója
1
/
27
Prágában, egy uszályon leplezték le az Elroqot
1
/
27
Prágában, egy uszályon leplezték le az Elroqot
2
/
27
Kb. 15 métert gurult, ennyit láttuk mozogni
3
/
27
Egyszerre hét Elroq mutatta meg magát hajókon és a folyóparton egyaránt: az alapmodell mellett a Sportline és a First Edition is bemutatkozott
4
/
27
4488 mm hosszú, 1884 mm széles és 1625 mm magas
5
/
27
Csak LED-technológia kerül az Elroqba, a jobban felszereltek LED Matrix technológiát kapnak
6
/
27
Mindössze 0,29 az alaktényezője
7
/
27
A fekete sáv a Tech-Deck Face, az egyik fontos új dizájnelem
8
/
27
Nincs szárnyas nyíl, van márkafelirat
9
/
27
Úgy világít, mint a Hold: van ereje, de kevésbé vakít
10
/
27
1,9-2,1 tonna erőforrástól függően az Elroq
11
/
27
19-21 colos felniket kaphat az autó
12
/
27
Sportosabb futóművet kapott a Sportline verzió
13
/
27
Nincs Škoda ajtóba dugott esernyő nélkül
14
/
27
13 colos érintőképernyő az autó központjában
15
/
27
Kényelmes ülések, jó anyagminőség
16
/
27
A kormányról is eltűnt a márka logója, de egyébként nem változott sokat
17
/
27
Összement a digitális műszeregység
18
/
27
A kisebb műszeregységet nagy tudású HUD egészíti ki
19
/
27
Látványos kilincset kapott az Elroq
20
/
27
Nincs okos tekerőgomb, hagyományos gombok kerültek az érintőképernyő alá
21
/
27
22
/
27
48 liternyi tárolórekeszt találunk szerte az autóban
23
/
27
Korrekt fej- és lábtér a hátsó sorban
24
/
27
A kategória legnagyobb csomagtere
25
/
27
Három erőforrásrendszer
26
/
27
Fél órán belül feltölthető 80 százalékra villámtöltővel
27
/
27
33 ezer eurós indulóárat célzott meg a Škoda az Elroq-kal, itthoni ára október közepén lesz