B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Újabb kínai autómárka jelenik meg a hazai piacon
Erdős Norbert
Ha ilyen klímagáz van az autódban, készülj fel, sokat fogsz fizetni
Vezess
Itt a fordulat a villanyautók ügyében?
Vezess
Különleges új közlekedési park nyílt Budapesten
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Gyengébb, de sportosabb lett a legkisebb BMW
1
/
77
Kontúrvilágítással is rendelhető
1
/
77
Kontúrvilágítással is rendelhető
2
/
77
4,9 mp alatt gyorsul 100-ra a 4x4-es M135. Mindent még jobban tud, mint a 120, de 21,8 millióról indul. Fotó: Daniel Kraus/BMW
3
/
77
1425 kilót nyom a 120, 1550 kilós a 4x4-es M135. Fotó: Daniel Kraus/BMW
4
/
77
Új generációra utal az F70 típuskód, de az új 1-es BMW inkább az előző továbbfejlesztése
5
/
77
Fotó: Daniel Kraus/BMW
6
/
77
Tetszett az M-es színű díszítés
7
/
77
10,25" és 10,7" a két kijelző képátlója, grafikájuk méltó egy prémiumtermékhez, ahogy az utastéri minőségérzet is
8
/
77
Jók az utastéri anyagok
9
/
77
Bonyolultabb lett a kezelése, a hangvezérlés nem tud magyarul
10
/
77
Eltűntek a gombok, az iDrive tárcsája is
11
/
77
Nincs belőle kézi váltós
12
/
77
Passzentos a hátsó térkínálat
13
/
77
14
/
77
Hátra is eljut a légkondi hűvöse
15
/
77
Maximum 1200 literesre bővíthető a csomagtér az új 1-esben
16
/
77
380 helyett 300 literes a 120-asok csomagtere, mert az előtte lévő üreget kitölti a 48V-os lítiumion-akkumulátor
17
/
77
Praktikus a 40:20:40 arányú hátámlaosztás
18
/
77
A 48 voltos akku nélküli autókban 1200 literesre bővíthető a csomagtér
19
/
77
A 48 voltos akku nélküli autókban 1200 literesre bővíthető a csomagtér
20
/
77
Vízszintesek a lamellák az M Performance-modellen
21
/
77
17-19" közöttiek a felnik
22
/
77
Jól fog a fék és jól adagolható a fékerő is
23
/
77
2024. október ötödikén kezdődik az értékesítése, 13,7 és 21,8 millió Ft közötti listaáron
24
/
77
Nincs i a nevében
25
/
77
Jól mutat a négy vég, csak az M135-nek van látható kipufogója
26
/
77
2024. október ötödikén kezdődik az értékesítése, 13,7 és 21,8 millió Ft közötti listaáron
27
/
77
Csak az M135-ön maradt meg a látható kipufogóvég, de itt jó nagyok és négy is van belőlük
28
/
77
Nincs már i a benzinesek típusjelzésében. A dízeleknél marad a d, a konnektoros hibridek nevében az e
29
/
77
Jó ötlet a műszerfali díszvarrás
30
/
77
Először kapott nem M-es autó megvilágítot M-logós sportülést
31
/
77
Hétfokozatú az automata
32
/
77
Kézi váltó semmilyen 1-esben nincs, minden motorverzióhoz hétfokozatú duplakuplungos váltó tartozik. A Boost funkcióval a túltöltéssel kiaknázható a maximális gyorsulás
33
/
77
34
/
77
35
/
77
36
/
77
122 lóerős az alapverzió
37
/
77
38
/
77
39
/
77
40
/
77
41
/
77
42
/
77
43
/
77
100 km-re 7,5 litert fogyasztott a jó 200 kilométeres, hajtós tesztúton a 120. Igazán kevés ahhoz képest, amit nyújtott
44
/
77
45
/
77
118d és 120d van, a kétliteres dízel mindkettőben 150 lóerős 360 Nm-rel, de utóbbiban a váltóba integrált villanymotorral 163 lóerős a hajtásrendszer
46
/
77
Alapáras LED-fényszóró, az adaptív, mátrix LED-esért kel felárat fizetni
47
/
77
48
/
77
49
/
77
4361x1800x1459 mm a hosszúság-szélesség-magasság, a tengelytávolság változatlanul 267 cm
50
/
77
51
/
77
52
/
77
53
/
77
54
/
77
Az új 5-ös hozta divatba a típusjelzést a hokiütő-motívumban
55
/
77
56
/
77
Nincs már i a benzinesek típusjelzésében. A 120 egy sorhármas, 170 lóerős hajtásrendszerű 48 voltos hibrid
57
/
77
58
/
77
59
/
77
60
/
77
Nagyon penge az útfekvése a kicsit rázós M-es sportfutóművel
61
/
77
62
/
77
63
/
77
64
/
77
65
/
77
Nagyon jók a digitális funkciók és ügyes a továbbfejlesztett vezetőtámogatás is, használható önvezető képességekkel
66
/
77
67
/
77
68
/
77
69
/
77
70
/
77
Kényelmesek az alap sportülések, van megvilágított M-logós is az M135-ben
71
/
77
72
/
77
73
/
77
2004-es tesztautónk a képen. Az E87 után kupéval és kabrióval egészült ki modellcsaláddá az 1-es
74
/
77
2019-ig volt hátsókerék-hajtású az 1-es a BMW, itt egy F20-as 120d-nek örülünk, nagyon
75
/
77
Nagyon jót lehet autózni a háromhengeres 120-szal is. 7,8 mp a gyorsulás 100-ra és csak 226-nál kell kiállni a belső sávból
76
/
77
77
/
77