B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
Kettészakadt az F1 mezőnye az időmérő előtt
Fehér Patrik
Ez az F1-csapat máris elengedte a 2025-ös szezont
Kováts Olivér
A szakadék szélén táncol az orosz autóipar
Fehér Patrik
F1: Megnevezte a Red Bull-főnök az utódjelöltjét
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Betámadja a nagyokat a Dacia
1
/
29
Kulcs nélküli ajtónyitás és indítás, valamint motoros csomagtérajtó-mozgatás fokozza a komfortot
1
/
29
Kulcs nélküli ajtónyitás és indítás, valamint motoros csomagtérajtó-mozgatás fokozza a komfortot
2
/
29
Kéttónusú karosszériával is választható a Bigster, így a fekete tető olyan hatást kelt, mintha lebegne
3
/
29
Megnyerő a frontrész
4
/
29
Mindig tisztán elektromos üzemmódban indul a fullhibrid hajtáslánccal a Bigster
5
/
29
Masszív lökhárító védi a kocsi farát
6
/
29
Ez a speciális hátizsák becsatolható mint könyöklő a hátsó ülésre
7
/
29
Csak elektrifikált motorokkal készül az új Dacia Bigster
8
/
29
Kényelmes hely jut felnőtteknek is a hátsó ülésen
9
/
29
667 literes a VDA-mérés szerint a csomagtartó
10
/
29
Összességében a Bigster csaknem 20%-ban tartalmaz újrahasznosított műanyagokat
11
/
29
A csomagtér padlója alá kerül az LPG-tartály, így az nem befolyásolja a rakodóteret
12
/
29
Tágra nyílik a hátsó ajtó könnyű lesz betenni gyerekülést
13
/
29
Az a feláras tetősínhez nem kell keresztléc, abból ki lehet azokat fordítani, majd vissza, ha már nem kellenek
14
/
29
LPG-vel használva környezetkímélőbb és takarékosabb a 140 lóerős turbómotor
15
/
29
Most először a Dacia is kínál panoráma üvegtetőt, amely 120 cm hosszú és 35 cm-re nyitható
16
/
29
Alapesetben a vezető előtt 7 colos képernyőt látunk
17
/
29
18
/
29
A Bigster alapfelszereltségként öt YouClip ponttal rendelkezik: a műszerfalon, az utasoldali konzol oldalán, a középkonzol hátsó részén, a csomagtartóban és a csomagtérajtó belső oldalán.
19
/
29
Valódi négykerék-hajtást kínál a Bigster
20
/
29
A hátsó lámpákon is feltűnik a Dacia új designjegye az Y
21
/
29
A C oszlopn látszik a modell neve
22
/
29
Szokatalan látvány napjainkban, hogy nincs motorburkolat
23
/
29
Látványnak jó, de gyerekeknek nem praktikus amagasra emelt kilincs
24
/
29
Általánosan kemény műanyagokat találunk az utastérben
25
/
29
Hűtött rekesz kerül a könyöklő alá
26
/
29
Egyedi színek jelzik a csúcsmodellt
27
/
29
Indigó kék néven új karosszériaszín is elérhető, amely eleganciát kölcsönöz a Bigsternek
28
/
29
Az Extreme felszereltségi szint alapfelszereltségként mosható Microcloud szintetikus TEP kárpitozással és 20%-ban újrahasznosított gumiból készült padlószőnyegekkel kerül forgalomba
29
/
29
Nagy spoiler javítja a légörvények leválását