B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Svékus Gergő
Hallgass bele, így szól majd a debreceni BMW!
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Nem magyar utakra való az új magyar autó
1
/
39
2022-ben ismerhette meg a világ a Terramart
1
/
39
2022-ben ismerhette meg a világ a Terramart
2
/
39
Nevét egy spanyol oválpálya után kapta - itt született meg a Cupra, mint önálló márka is 2018-ban
3
/
39
Cápaorr, rajta a Cupra logójával
4
/
39
4519 mm hosszú, 1863 mm széles és 1584 mm magas az autó
5
/
39
Talán ebből a szögből mutat a legjobban
6
/
39
A látványos fényszórók infókat is vetíthetnek a sofőr elé sötétben
7
/
39
Üvegtetős változatok is vannak
8
/
39
Bizonyos szögekből látszik, hogy nem egysíkú az oldala, de nem gondolták túl a tervezők a dizájnt
9
/
39
Ebből a szögből a legunalmasabb a Terramar
10
/
39
15 millió forint alatt is hozzá lehet jutni
11
/
39
Majdnem kicsinek tűnnek a 20 colos felnik
12
/
39
Futóművét sportosra, feszesre hangolták
13
/
39
Egybefüggő lámpa a Terramar hátsóján, jól mutat
14
/
39
Az első és a hátsó fényszórókban is megjelennek a háromszögek
15
/
39
Megtalálod a modell nevét?
16
/
39
Csak a lámpában olvasható a modell neve
17
/
39
Kidomborodik a Cupra logó
18
/
39
Átlagos méretű rekeszek, tárolók találhatóak a Terramarban
19
/
39
Több elemnél is felfedezhető, hogy azt a VW-konszern más márkái és modelljei is használják
20
/
39
Több elemnél is felfedezhető, hogy azt a VW-konszern más márkái és modelljei is használják
21
/
39
Kicsit sötét, de jól mutat a Cupra Terramar beltere
22
/
39
A sofőr felé fordították az érintőképernyőt, de a középkonzolon is minden kézre esik
23
/
39
Kissé bumfordi menetválasztó, kilóg a teljes beltérből
24
/
39
10,25 colos a digitális műszeregység
25
/
39
A kijelző alatti vonalakat kell simogatni, hogy beállítsuk a klímát. Rengeteg figyelmet igényel vezetés közben
26
/
39
27
/
39
Átlagos méretű rekeszek, tárolók találhatóak a Terramarban
28
/
39
Remek anyagminőség a beltérben, ráadásul több helyen is fenntartható vagy újrahasznosított anyagokat használtak
29
/
39
30
/
39
Átlagos méretű rekeszek, tárolók találhatóak a Terramarban
31
/
39
Bőséges helykínálat hátul
32
/
39
15 centivel előrecsúsztatható a hátsó üléssor
33
/
39
Itt is megjelenik az érintésvezérlés, de a hátul ülő ráér tapogatni, nem ő vezet
34
/
39
Elektromos mozgatású csomagtérajtó
35
/
39
508-642 liter a Terramar csomagtere, a hibrid verzióé 400-490 liter
36
/
39
Ötféle erőforrás dolgozhat a Terramarban
37
/
39
A közel 70 éve használaton kívül lévő aszfaltcsíkon vittek is egy kört a Cupra profi pilótái Jordi Gené vezetésével. Szó szerint meredek élmény a 60-70 fokos dőlésszögű oválon 120-130 km/órával repeszteni utasként
38
/
39
Az egyik legjobb vezetési élményt kínáló SUV a Cupra Terramar
39
/
39
Az ajtó felőli karima sokat takar a tükörből