B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1-es csapatot vehet magának egy ország
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
A legnagyobb Renault ez a decens kupé
1
/
25
A második világháború után egy sportrepülőgép viselte ezt a nevet
1
/
25
A második világháború után egy sportrepülőgép viselte ezt a nevet
2
/
25
Ma nem egy limuzin vagy szedán a csúcs Renault, hanem ez a szabadidő-autó, a Rafale
3
/
25
Az espirit Alpine kapja a kék belsős rácsot
4
/
25
A formatervért Gilles Vidal a felelős
5
/
25
LED fényszórói a magasabb felszereltségek mellett is feláras
6
/
25
4,7 méter hosszú, tengelytávja több mint 2,7 méter
7
/
25
Kacsafarokban végződik, ablaktörlője nincs
8
/
25
Éles vonások, emelt
9
/
25
Összkerékhajtása csak a PHEV-nek van
10
/
25
20 colos felnik és hátsókerék-kormányzás jár az espirit Alpine-hoz
11
/
25
A sportosabb megjelenésű kivitel
12
/
25
Futása kicsit kemény, de a hangszigetelése kiváló
13
/
25
Morcos, elegáns, csak a forma nagy része már ismerős
14
/
25
Kiválóan összeszerelt a beltér remek anyagokból
15
/
25
12,3 colos a műszerblokk látványos és éle s megjelenítéssel
16
/
25
Perforált az Alcantara utánzatú kárpit, rajta keresztül világít az Alpine logó
17
/
25
Ez csak egy csuklótámasz, de tologatható az indukciós töltőpaddal együtt
18
/
25
Sportos tartásúak az ülések, a tömésük merev, de egyben kényelmes is
19
/
25
Kékre kárpitozzák az ajtózsebeket
20
/
25
Multimédiája Google alapú, így saját Gmail felhasználónkkal is bejelentkezhetünk rajta az ismert szoftvereken
21
/
25
Hatalmas a lábtér hátul, fejtérből is van elég, kényelmes a hátsó rész
22
/
25
Elhomályosítható a Solarbay tető, a komoly napsugárzás viszont fel tudja melegíteni
23
/
25
530 literes, de magas küszöbű a csomagtartó
24
/
25
Csak hibrid lesz belőle
25
/
25
1,2 literes háromhengeres turbó, hatfokozatú váltó és villanymotorok dolgoznak a hajtásban