B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Svékus Gergő
Hallgass bele, így szól majd a debreceni BMW!
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Díjat ért ennek az autónak az átalakulása
1
/
21
Remek városi autó, élesen fordulnak az első kerekek, können belátható minden sarka
1
/
21
Remek városi autó, élesen fordulnak az első kerekek, können belátható minden sarka
2
/
21
Ma már nem ugyanazt jelenti a név, de a recept jó
3
/
21
4,4 méter hosszú, meg egy kicsi
4
/
21
Töbszerű a forma, ez a maszivitás igaz az egész autóra
5
/
21
Jó a légellenállása és aránylag könnyű, így hoz nagyon jó hatótávot
6
/
21
Egy világosabb szín jobban kiadja a vonalait
7
/
21
Kényelmesen kiautózható belőle 500 kilométer egy töltéssel
8
/
21
A gyériak szerint 625 kilométert tud, bizonyos körülmények között hihető is a teszt alapján
9
/
21
18,5 millió forintnál kezdődik, ez nem kevés
10
/
21
LED fényszórói nem kitakargatósak, és nem is lehet rendelni hozzá
11
/
21
Nem túl magas, sima személyautós dimenziói vannak
12
/
21
Szögletes, éles, de közben hatékonny a légáramlatokkal
13
/
21
19 colos kerekek az alap, 20 colos a feláras, a kisebbekkel kényelmes az utazás
14
/
21
Láttuk már a belteret más modellekben, az anyaghasználat, kidolgozás itt is remek
15
/
21
Android alapú a rendszer, nagyon jól használható, de még kicsit labilis
16
/
21
Széltében és hosszában tágas, engem (180 cenit) magasságban sem zavart
17
/
21
Remek a kidolgozás, jók az anyagok
18
/
21
Nincs praktikus külön álló ülés hátul, cserébe hatalmas a lábtér
19
/
21
VDA szerint 440 liter, ami családi autóknál már a minimum
20
/
21
170 vagy 218 lóerős változatban érkető el 60 vagy 87 kWh-s akkumulátorral
21
/
21
Nagy előnye a piacon, hogy alapáron 22 kW-os váltóáramú töltést tud