B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
F1: A Hondának kínossá vált a Verstappen-téma
Kovács Miklós
100 éve ismert az olcsó autózás titka, mégse lett sláger
Vezess
Hihetetlen, hány egynapos matricát vettek már
Vezess
Audikat adományoztak több magyar iskolának
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Háromtonnás villanyautó rombolhat Magyarországon
1
/
46
1
/
46
2
/
46
3
/
46
Jó az üléshelyzet és fejedelmi az ülések kényelme
4
/
46
5
/
46
6
/
46
Monumentalitásához képest az elektromos G-osztály rövid, csupán 4624 mm-es. 1931 mm a szélessége, az 1983 mm magasságtól hat annyira nagynak. A tengelytáv 2890 mm
7
/
46
8
/
46
9
/
46
10
/
46
Pótkerék rendelhető felárért a csomagtérajtóra, alapkivitelben a töltőkábel doboza van fent
11
/
46
12
/
46
13
/
46
14
/
46
15
/
46
16
/
46
727 kilós a bruttó 122, nettó 116 kilowattórás akkumonstrum. Adekvát védőpajzs óvja terepen
17
/
46
18
/
46
Kerekenként külön automatikus váltó van, közúton mindig a kettest, felezővel az egyest használja
19
/
46
Ez a légterelő is segít 0,44-re javítani az alaktényezőt
20
/
46
21
/
46
57 119 000 Ft a nyitóár. Az Edition One kivitel 76 824 000 forintról indul
22
/
46
23
/
46
24
/
46
25
/
46
26
/
46
27
/
46
A masszív gumiszigetelések miatt be kell csapni az ajtókat záráskor. Végre van szabadkezes ajtónyitás, bár a Keyless Go nem jár alapáron
28
/
46
Mindkét kijelző képátlója 12,3", grafikájuk igazán szép. A minőségérzet főúri
29
/
46
Nincs már diffizár, új funkciót kapott a klasszikus kapcsolósor az elektromos hajtással. Jobbra a tankforduló gombja
30
/
46
31
/
46
32
/
46
33
/
46
Csak a középső terepszög rosszabb, mint a benzinesben vagy a dízelben, a 85 centis gázlómélységgel a villany G 15 centivel jobb, mint a belső égésű motorosok
34
/
46
35
/
46
36
/
46
Fent a belső égésű motoros G-k merev hídja, alul a Watt-himbás hátsó futómű az elektromosból
37
/
46
Egyenáramon legfeljebb 200, váltóáramról 11 kW-tal tölthető a 216 cellából álló NMC vagy nikkel-kobalt-mangán akkumulátor
38
/
46
39
/
46
Nagyon sokáig követik a kerekek kirugózáskor a talajt, jó a tengelyek artikulációs képessége
40
/
46
41
/
46
42
/
46
43
/
46
44
/
46
45
/
46
Ezt látni a takarófedél eltávolításával, nincs orrcsomagtér
46
/
46
Valódi terepjáró volt és maradt a G-osztály, csak rendes gumi kell rá. A G 500 mostantól sorhatos, nem V8-as