B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben ‒ podcast
Kováts Olivér
10 évig spórolt álmai Ferrarijára, azonnal leégett
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Kultikus név tért vissza Magyarországra
1
/
56
Hegyi és túraversenyautóként is nagyot ment a Ford Capri
1
/
56
Hegyi és túraversenyautóként is nagyot ment a Ford Capri
2
/
56
Állítható a 14,6 collos kijelző dőlése, ha rátűzne a nap vagy használni szeretnénk az alatta rejtőző rakodóhelyet
3
/
56
Itt elindítható az akku előkészítése a villámtöltéshez
4
/
56
Kicsi az 5,3" képátlójú óracsoport, de kiderül róla, aminek ki kell. A szélvédőre vetített kijelző remek darab
5
/
56
Képes visszatölteni a hálózatba, amikor jó áron eladható az akkuban tárolt áram, de ennek van egy korlátja
6
/
56
Beállítható, hogy kioldja a töltőfejet a töltés végén, ami munkahelyeken nagyon praktikus, ahol töb autó tölt egy oszlopról, nem kell lemenni és kihúzni
7
/
56
Okosan kalkukál a töltőkkel hosszabb úton
8
/
56
Sokféleképp szűrhetjük a töltőket
9
/
56
Nem muszáj navicélként megadni a villámtöltőt az akku előkondicionálásához az elérhető leggyorsabb DC-töltésért, van rá menüpont
10
/
56
Nem lehet kikapcsolni a menetstabilizálást
11
/
56
Itt sem jobbak az érintőgombok, mint a Volkswagenekben
12
/
56
Simogatós a hangerőszabályozás
13
/
56
Hasonlít az ablakív a régi Capriéra
14
/
56
Mindkét felszereltséggel 500 ezer forintba kerül a hőszivattyú
15
/
56
Elvileg ez a fekete orrmaszk kötné össze a nagy előddel
16
/
56
0,26 az alaktényezője
17
/
56
Széria az automatikus távfényszabályzós LED-fényszóró, a Premiumban alapáras a mátrix-LED-es. A BMW-k miatt nem lett teljes gyűrűs a menetfény, túlságosan Angel Eye hangulata volna, bár az elődöt idézné
18
/
56
Menők a CAPRI feliratok, a hátsó térbeli
19
/
56
Tetszett a CAPRI felirat
20
/
56
5,3 mp a 340 lóerős gyorsulása 100-ra, de a farmotoros, 286 lóerős Capri is szépen szalad, 6,4 mp a 0-100-as gyári adat
Jól néz ki hátulról. Önsúlya 2023-2115 közötti vezető és csomag nélkül
21
/
56
18 050 000 forintról indul listaáron a nettó 52 kWh-s akkuval
22
/
56
Sokkal erősebb a farmotor, mint az első, nyomatékuk 545 illetve 134 Nm
23
/
56
Nettó 52, 77 és 79 kilowattórás akkuval kapható
24
/
56
19-20-21-es felnikkel készült Kölnbenaz új Capri, fordulóköre bámulatos. Az átmérő 9,7 és 11,0 méter közötti
25
/
56
Nem kapcsolható ki az ESP, csak a beavatkozási küszöb emelhető. A Capri futóművét a Foed nagyon jól hangolta, kényelmes, de flott autó
26
/
56
18 mm-rel kisebb a hasmagassága, mint a műszakilag nagyon hasonló Explorernek
27
/
56
Légfüggöny segít kisebb áramlással elvezetni az autó mellett a levegőt
28
/
56
4634 milliméterével a Capri jóval hosszabb a 4468 mm-es Explorernél. Tengelytávjuk azonos, a szélesség tükrök nélkül 1872, behajtott tükrökkel 1946 mm, a Capri magassága 1626 mm
29
/
56
Sokkal jobb az ára, mint a VW testvérmodelleké
30
/
56
Hosszú lábbal érdemes elkölteni 150-250 ezer forintot az AGR-ülésekre a kihúzható combtámasz miatt
31
/
56
A közös padlólemez velejárói a csúszkás kapcsolók az érintőfelületes kezeléssel az elektromos Volkswagenekből
32
/
56
14,6 a kijelző képtálója, a Ford álló kijelzőket használ
33
/
56
400-500 kilométert valóban meg tud tenni töltés nélkül, ha nincs nagy veretés
34
/
56
Hatalmas a lábtér és a későn lejteni kezdő tetőívvel a fejtér is egész jó
35
/
56
Óriási a 622-627 literes csomagtartó
36
/
56
A padlóelválasztó alatt is van némi hely
37
/
56
A legalsó üregben is elfér egy töltőkábel
38
/
56
39
/
56
Érdemes áldozni a hátbarát AGR-ülésekre a kihúzható lábtámasszal
40
/
56
41
/
56
Rosszul használható az ablakemelő, váltani kell a hátsók és az elsők között. A projekt legelején lehetett volna rajta korrigálni, de akkor még derült ki, hogy a Volkswagen ennyire rossz megoldást választott
42
/
56
Ez is az ID-modellekből jön
43
/
56
Széria a motoros ülésállítás és a kormányfűtés az összes Capriban
44
/
56
Minden hajtáslánc párosítható mindkét felszereltséggel
45
/
56
Nem 2 plusz 2, hanem tényleg négyüléses
46
/
56
Kevés a közös pont, de a kupé hátsó ablakíve átmenthető volt a nevét visszahozó villanyautóba
47
/
56
Ez a második generáció, Németországban és Angliában is készült
48
/
56
Hosszú orr, kényelmes négyüléses utastérrel
49
/
56
Hátul hajtott, mint az Opel Manta A és B
50
/
56
1968 és 1986 közt volt gyártásban
51
/
56
52
/
56
Alul-felül lapított a volán, a kormányküllő a valódi Caprit idézi
53
/
56
54
/
56
A csomagtér oldalában kosárban lakik az egyik töltőkábel, a másik elhelyezhető a legalsó üregben
55
/
56
Nincs elöl csomagtér. Toronymerevítő szilárdítja az orrot
56
/
56
Súlytakarékos, de nem hat igényesnek a motortér felé szőnyeggel lezárt sárvédő. Műanyag dobbetét sincs