B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
Példátlan szigor miatt fizet nagy árat a buszsofőr
Fehér Patrik
Azonnali változásra készül az F1, a Hungaroring miatt is
Aranyi Péter
Ilyenek lesznek a jövő munkagépei
Kováts Olivér
F1: Álhír terjed Norrisról, nem hagyta szó nélkül
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Hétköznapok hőse ez az új BYD – kipróbáltuk
1
/
35
Az orra emlékeztet a Porsche Taycanra
1
/
35
Az orra emlékeztet a Porsche Taycanra
2
/
35
A-s és C-s töltő is van
3
/
35
Semmi nem nyiszog vagy recseg, jó az összeszerelés és általánosan az anyagminőség is az utastérben
4
/
35
Jó fogású a kormány, a vastagságát is jól választották meg
5
/
35
Az orrész tárolójába tehetjük a kábeleket
6
/
35
Nem egy, hanem mindjárt három zseb is van a vezetőülés hátán
7
/
35
Motorosan nyílik a csomagtérajtó
8
/
35
BYD Seal RWD exterior
Végtelenségig stabil a Seal, nehezen hozható ki a sodrából
9
/
35
BYD Seal RWD exterior
Az áramvonalasság társul sportossággal a Seal külső formájában
10
/
35
BYD Seal RWD exterior
Kétféle változatban készül, amelyekben a hajtáslánc adja a fő eltérést
11
/
35
12
/
35
13
/
35
A nagy képernyő sok ujjlenyomatot jelent
14
/
35
Szépen kidolgozott a hifi rácsa
15
/
35
Ez az Alcantara szerű betét sokat emel az autó belső hangulatán
16
/
35
Van hagyományos tekerője a hangerőnek
17
/
35
BYD Seal RWD exterior
X-et formáznak a lökhárító betétei és a fényszórók
18
/
35
Kissé szűk a csomagtér nyílása
19
/
35
A BYD megmaradt a hagyományos gomboknál a kormányon
20
/
35
Masszív érzetet kelt az utastér, ha magunkra csukjuk azt ajtót. A világ kint marad
21
/
35
Kifejezetten szépek az az első ülések, de nevükkel ellentétben nem sportosak, inkább komfortosak
22
/
35
Az ajtózyebeknél találunk gynegébb műanyagot
23
/
35
Tágra nyílnak a hátsó ajtók, így gyerekülést is könnyű betenni hátra, de felnőtteknek is jut bőven hely
24
/
35
Az első ülések beszűkítenék a teret, a hatalmas üvegtető viszont szellőssé teszi azt
25
/
35
Igen látványos a hátsó lámpa fénye sötétben
26
/
35
Hatalmas a központi képernyő, két funkciót megosztva is nagyok a részek
27
/
35
Csak szükség esetén bújnak elő a kilincsek
28
/
35
Két 15W-os induktív töltőt is találni az autóban
29
/
35
Telefont használva kulcsként a külső tükörnél nyitható az autó, a könyöklőn pedig indítható NFC-vel
30
/
35
Többféle képet rajzolhat ki a műszeregység. A High a rekuperáció mértékére utal, az ECO a működési módra
31
/
35
8 irányba motoroan állítható a vezetőülés
32
/
35
Hosszabb comtámasz jó lenne a vezetőüléshez
33
/
35
Szép részlet a váltókar és a környezete. A bal oldali tekerővel az autó általános működési módját választhatjuk ki
34
/
35
Tágra nyíllik a hátsó ajtó, így könnyű gyerekülést betenni, de felnőtteknek is elég hely jut
35
/
35
Szellőző és töltési lehetőség is jut a hátul utazóknak