B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Szörényi András
Mit keresnek luxusautók leszakadó magyar falvakban?
Baka Gábor
F1: Törött Red Bull miatt szakadt meg az edzés
Aranyi Péter
Nem kért senki ezekből a villanybuszokból
Baka Gábor
F1: A McLarennek is odavágott az Alpine az edzésen
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Nagyon messziről jön a legújabb MINI
1
/
51
Kedves figyelmességként piros-fehér-zöld tetejű Lego-Aceman jelezte a magyar csapat asztalát a vacsoránál
1
/
51
Kedves figyelmességként piros-fehér-zöld tetejű Lego-Aceman jelezte a magyar csapat asztalát a vacsoránál
2
/
51
Hossza 4079, szélessége, 1754, magassága 1514 mm. Jó nagy a 2606 mm-es tengelytáv
3
/
51
Nem találtam gyári adatot az alaktényezőre
4
/
51
Crossover vagy kiskocsi is lehet. Az Aceman egy alig megemelt tetővonalú kisautó
5
/
51
17-19-es a gyári felniméret, utóbbi majdnem a duplája a 10 colnak, amekkora az Alec Issigonis-féle ős Mini kereke
6
/
51
160 illetve 170 km/óra a végsebesség, a JCW sportmodellt elengedik 200-ig
7
/
51
Kemény vagy habosított műanyag helyett otthonos textil borítja a műszerfalat
8
/
51
Épphogy befér egy szabványos kabinbőrönd a 300 literes, magas peremű csomagtérbe
9
/
51
11,1 méterrel túl nagy a fordulókör
10
/
51
Meredek a szélvédőoszlop, ez hagyomány a márkánál
11
/
51
A Countryman inkább maxi, lett helye az Acemannek
12
/
51
A nyolcszögletű hűtőmaszk színe a kiviteli szinthez igazodik
13
/
51
Megjelenik a felszereltségi szint
14
/
51
Felárért háromféle lehet a menetfény
15
/
51
Kerek fényszóró nélkül is elsőre MINI-ként azonosítható
16
/
51
Elöl-hátul háromféle formát rajzolhatnak ki a LED-ek
17
/
51
Elöl-hátul háromféle formát rajzolhatnak ki a LED-ek
18
/
51
Elöl-hátul háromféle formát rajzolhatnak ki a LED-ek
19
/
51
Elöl-hátul háromféle formát rajzolhatnak ki a LED-ek
20
/
51
9,44” vagy 24 cm a kerek érintőképernyő képátlója
21
/
51
Megmaradt a jellegzetesen MINI-s kapcsolósor
22
/
51
Az alsó kormányküllő valójában egy szövetcsík, ez is egy új ötlet. A kijelző képátlója 9,44", a grafika igényes
23
/
51
Jó a minőségérzet, kétküllős kormánykerék jár alapkivitelben
24
/
51
Jellegzetesek az ajtóbehúzó szarvak is az oldalkárpiton, jól megragadhatók
25
/
51
Szűk a hely hátul és kényelmetlenül meredek az üléstámla
26
/
51
Hasznos a töltősziget két USB-C csatlakozóval
27
/
51
A műszerfalból is árad a hangulatvilágítás a a lyukakon át
28
/
51
HarmanKardon a hangrendszer
29
/
51
Jellegzetesek az ajtóbehúzó szarvak is az oldalkárpiton, jól megragadhatók
30
/
51
Jellegzetesek az ajtóbehúzó szarvak is az oldalkárpiton, jól megragadhatók
31
/
51
Kényelmes és rendesen tart a vezetőülés
32
/
51
Ilyen az alapverzió a konfigurátorban, középen átmenő menetfénnyel. Kép: Mini.hu
33
/
51
Hátul is független a kerékfelfüggesztés, három lengőkarral
34
/
51
November 9-én kezdődik a hazai forgalmazása, alapára a nettó 38,5 kilowattos akkuval 14 070 000 Ft
35
/
51
Méretben a Countryman és a Cooper között van
36
/
51
184, 218 és 258 lóerős lehet az Aceman, mindig elsőkerék-hajtással
37
/
51
9,44” vagy 24 cm a kerek érintőképernyő képátlója
38
/
51
Kis keretbe szorulnak a telefontükrözéssel megjelenített alkalmazások
39
/
51
Pont elfér az 55 centis kabinbőrönd
40
/
51
1,6-1,7 tonnás, mégis kezes és laza
41
/
51
299-309 km a WLTP szerinti hatótáv a kisebb és 384-405 km a nagyobb akkuval
42
/
51
Jól gyorsul, de a legnagyobb öröme az, ahogy beveti magát a kanyarokba és nem engedi el az ívet
43
/
51
160 illetve 170 km/óra a végsebesség, a JCW sportmodellt elengedik 200-ig. Kép: MINI/Wolfgang Groeger-Meier
44
/
51
Meglepően nagyot lehet vele autózni, crossover létére majdnem azt hozza, amit a ferdehátú
45
/
51
Hátul is háromféle lehet a LED-es grafika
46
/
51
Elöl is van kartervédő-imitáció
47
/
51
Jót tesz a légellenállásnak a spoiler
48
/
51
Fentről törlő ablaktörlővel kisebb volna a hatótáv
49
/
51
14,8 kWh/100 km: keveset fogyasztott az Aceman, de nem is tudtuk érdemben kipróbálni a dán országutakon
50
/
51
Kínában készül, a J05 kódjelű Aceman kifejlesztését is a Great Wall Motor és a BMW közös kinti cége végezte
51
/
51
Van két másik minta a Union Jack helyettheyett