B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kovács Miklós
Egyetlen darab készült a vezethetetlenül erős családi Mercedesből
Aranyi Péter
Újabb kínai áruszállító a láthatáron
Kovács Miklós
50 ezerre büntették az autóst aki csak 30-cal ment, de így is szabályt szegett
Kovács Miklós
14 millióig nincs feltűnőbb autó a magyar nagycsaládoknak
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Porsche Macan, amibe már nem került rendes motor
1
/
30
Szinte teljesen eltűnt a hűtőmaszk az új, elektromos Macanon
1
/
30
Szinte teljesen eltűnt a hűtőmaszk az új, elektromos Macanon
2
/
30
3
/
30
Kupés, sportos forma
4
/
30
A hátsó szélvédő és a diffúzor is segít a légellenállás csökkentésében
5
/
30
A hátsó ablaktörlő hiányzik a képről
6
/
30
Hátsó- és összkerékhajtással is készül az új Macan
7
/
30
Kár 22 colos felni is kerülhet az autóra
8
/
30
Fényes fekete ajtóbetétek
9
/
30
3D hatású felirat a Macan hátulján
10
/
30
Nem fér be a hátsó ablak üvege az ajtóba
11
/
30
Ablakkeret nélküliek az ajtók
12
/
30
Hátul sem szűk
13
/
30
A Turbo emblémája nem színes, hanem fekete fehér
14
/
30
Alul sík padló javítja a légellenállást
15
/
30
Alapszínből is van jó pár, de speciális fényezésekkel végtelen variációs lehetőség van
16
/
30
Családnak és apának is jó
17
/
30
3,3 másodperc alatt van 100-on
18
/
30
Amit ki lehet hozni egy SUV-ból vezetési élményt, azt a Macan megadja
19
/
30
Élmény vele autózni
20
/
30
Ha jól emlékszem, mindkét autó Turbo
21
/
30
Modern, mégis autószerű utastér
22
/
30
Ívelt műszerfal a kormány mögött
23
/
30
Minden irányban állítható ülés
24
/
30
Finom bevonatú kormány
25
/
30
Klímavezérlő igazi hangerő gombbal
26
/
30
Vezetésimód-választó
27
/
30
A hátsóknak is van saját klímakonzoljuk
28
/
30
Színes-szagos Porschék
29
/
30
30
/
30