B:
604.0 Ft
D:
613.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Meglepetés, új versenysorozatban indul a McLaren
Erdős Norbert
Kiadták a figyelmeztetést: a hazai autósoknak nagyon észnél kell most lenni
Kovács Miklós
Friss: a villanyautók megbízhatóbbak a benzineseknél
Koncz Dávid
Teljes pályazár lesz az M0-son, itt lehetnek dugók
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
604.0 Ft
D:
613.0 Ft
Igazi csapásmérőt hoz Magyarországra a BMW
1
/
99
Harmadszor van kombi az M5-ből
1
/
99
Harmadszor van kombi az M5-ből
2
/
99
Rajtprogrammal 3,5/10,9 a limuzin és 3,6/11,1 mp az M5 kombi gyorsulása 0-ról 100 illetve 200-ra
3
/
99
Írunk majd az itt vezetett a nagy elődökről, köztük az E34-es nürburgringi taxiról
4
/
99
Nem érezni a 2,4 tonnás súlyt. 296-ig jutottunk, a lazább leszabályozás 305-nél lép be, de óra szerint 312-t tud az M5
5
/
99
Jóval erősebb a negatív kerékdőlés elöl-hátul az M5-ön, mint a G60-as 5-ösökön
6
/
99
Megemeli az üléshelyzetet a két tengely közötti, bruttó 22,1 kilowattórás akkucsomag a padlóban
7
/
99
Elöl 285/40 ZR20, hátul 295/35 ZR21 a gumiméret
8
/
99
Könnyűfém helyett acél ez a felső keresztmerevítő, nagyon sok számítás van a csavarok méretezésében
9
/
99
Pokoli hőt áraszt a V8, a hűtés és a forró motortéri levegő kivezetése nehéz feladat volt
10
/
99
Most először hátul is szélesebb az M5 nyomtávja. Hátul 48, elöl 75 mm a nyomtávszélesítés
11
/
99
12
/
99
Óriásiak a hűtőnyílások, de a kavicsoktól megóvja a hűtőket a sűrű műanyag rács a fémbordák előtt
13
/
99
14
/
99
15
/
99
16
/
99
17
/
99
18
/
99
19
/
99
Remek üléseket kapott az M5, világító M-emblémával a háttámlában
20
/
99
21
/
99
A limuzin csomagtéri felső keresztmerevítőjét pótolja a hegesztett csőelem a kombiban
22
/
99
Motorbiciklivázakat gyárt az alsó merevítők beszállítója
23
/
99
24
/
99
25
/
99
26
/
99
Szűk a hátsó tér az 5,1 méteres kasztnihoz képest
27
/
99
Maximum 67 km a Touring és 69 km a limuzin elektromos hatótávja. A legkorábbi gyártású limuzinokat leszámítva 11 kW a váltóáramú töltési teljesítmény
28
/
99
29
/
99
Csak az E34-es 5-ösből és az E60-ból volt kombi
30
/
99
Végül a nürburgringi élményautóztatásra használt, becsövezett limuzint vezettük a kombi helyett
31
/
99
Kiterjedése 5096x1970x1510 milliméter. A kombi ugyanekkora, de 6 mm-rel magasabb
32
/
99
Balra az E34-es M5, jobbra a G90
33
/
99
Idén szeptember végéig 145 000 fölé nőtt az M-es és az M-Performance BMW-k darabszáma
34
/
99
Kár, hogy az elődben is csupán 68 literes tank már csak 60 literes
35
/
99
Kényelmes az M5. Civilizáltan rugózik, 250-nel lazán utazik és széria benne a Bowers & Wilkins-hifi
36
/
99
Kombiból még csak a 3-ik M5-generációnál tartunk
37
/
99
Ez a hetedik generációs M5, a 286 lóerős sorhattól az 507 lóerős V10-en át jutottunk el a 727 lóerős hibrid hajtásrendszerig
38
/
99
Novemberben ér Magyarországra a limuzin, még idén befut a kombi is
39
/
99
520 helyett 466 literes a limuziné, a kombié 500-ról bővíthető 1630 literig
40
/
99
Hajtáslánca zárójelbe teszi a légellenállást és a többi erőt, ami visszafogná az autót
41
/
99
1895 kilós az előd, az F90, az új 2435 kilót nyom. Az 540 kilóból 170 jut az 5-ös méretnövekedésére és 205 kg a plug-in hibridrendszer akkumulátora
42
/
99
2000 kg a vontatási kapacitás
43
/
99
Eltérő diffúzorral vonóhoroggal is rendelhető
44
/
99
Plug-in hibridhajtás nélkül ma nem volna életképes az M5
45
/
99
Nem kérdés, hogy kié a belső sáv
46
/
99
Nagyon nagyok a szabad felületű levegőbelépők
47
/
99
Az Iconic Glow, a vesék kontúrvilágítása feláras, megveheti, aki szerint nem bazári
48
/
99
49
/
99
50
/
99
Önmagában 585 lóerős a biturbó V8 és 750 Nm a nyomatéka
51
/
99
52
/
99
Hatdugattyús a fix első féknyereg, a szénszálerősítésű kerámia féktárcsa feláras
53
/
99
Az elsőkkel egyező méretű kerékkel nem volna ilyen hangsúlyos a hátsó kerekek hajtása
54
/
99
Nagy a 12,6 méteres fordulókör, a hátsó kerekek 1,5 fokos elfordulása inkább az autó súlyát leplezi a vezethetőség javításával. 3006 milliméter a tengelytáv, 11 mm-rel nagyobb, mint a G60-as 5-ösöké
55
/
99
Rontja a légellenállást a hűtésigény, a G90 alaktényezője 0,32, a G99-es kombié 0,34. Egy sima 520i vagy 520d értéke 0,23
56
/
99
3,6 centivel hosszabb az M5 a vad lökhárítókkal egy 520d-nél
57
/
99
Nagy a 12,6 méteres fordulókör, a hátsó kerekek 1,5 fokos elfordulása inkább az autó súlyát leplezi a vezethetőség javításával
58
/
99
59
/
99
60
/
99
61
/
99
Széria a négyzónás légkondi, hátul is oldalanként állítható a hőmérséklet
62
/
99
Van elég hely, de gyenge térkihasználás
63
/
99
Széria a Bowers & Wilkins-hifi
64
/
99
Alapfelszerelés a Bowers & Wilkins-hifi
65
/
99
Elegáns a hátsó roló
66
/
99
67
/
99
68
/
99
Optimális az alul lapított kormány fogása
69
/
99
Elegáns a megvilágított M-embléma az üléstámlában
70
/
99
71
/
99
Elsőre nem világos, mit állít az M Hybrid és az M Mode kapcsoló
72
/
99
73
/
99
74
/
99
75
/
99
76
/
99
77
/
99
78
/
99
79
/
99
80
/
99
Sok a sportos részlet, nem úgy néz ki, mint egy agyonextrázott 520d
81
/
99
Optimális az alul lapított kormány fogása
82
/
99
83
/
99
84
/
99
85
/
99
Csupán 16,9 l/100 km-es fogyasztás igazolta a hibridhajtás hatékonyságát. 27-30 liter simán lehetett volna a hegyen
86
/
99
Jól mennek az M-es BMW-k, tavaly 202 530 autó kelt el az M Performance-modellekkel együtt, a legtöbb közülük i4 M50
87
/
99
88
/
99
50 500 000 Ft a szedán, 51 335 000 Ft a Touring listaára
89
/
99
90
/
99
91
/
99
Feláras lett a szénszálas tető, alapáron üvegtető jár az új BMW M5-höz
92
/
99
Kereken 40 kg van a 2435 kilós M5 limuzin és a 2475 kilóról induló M5 Touring között
93
/
99
94
/
99
95
/
99
96
/
99
97
/
99
Acélrugós az elöl kettős keresztlengőkaros, hátul ötlengőkaros futómű. A lengéscsillapítás adaptív
98
/
99
Nem ez a legpengébb sportlimuzin a hét generációból, de a legjobb és legsokoldalúbb autó az összes M5 közül
99
/
99
Nettó varázslat, amit a menetdinamikai szabályozás és a hardver az önzáró hátsó differenciálművel alánk tesz. Kép: BMW/Daniel Kraus