B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Új motorgyártó érkezik a Forma-1-be
Svékus Gergő
Különösen takarékos kisteherautó a Nissantól
Kovács Miklós
Titánok harca: melyik Bugatti győz egy klasszikus párbajban?
Zeitler Mátyás
Ezeket az autókat kerüld el! Milliós kárt okozhatnak neked
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ez nem Renault! Ez Alpine!
1
/
59
Bár a kocsit leggyakrabban a jellegzetes Alpine-kékben mutatja be a gyártó, fehérben sokkal jobban kijönnek a részletek
1
/
59
Bár a kocsit leggyakrabban a jellegzetes Alpine-kékben mutatja be a gyártó, fehérben sokkal jobban kijönnek a részletek
2
/
59
Méretek: 3997x1823x1512 mm
3
/
59
Tengelytáv: 2534 mm
4
/
59
Valami látványos, vaskos kipufogó azért hiányzik a boomer autóbuzi szemnek erről a popsiról
5
/
59
A fény-X-es menetjelzők zseniálisan idézik meg a régi Alpine raliautók szigszalag-keresztes ködlámpáit
6
/
59
Hihetetlenül fotógén autó, minden szögből remekül néz ki
7
/
59
A Renault 5 E-Tech zseniálisan idézi meg az ős R-5-öst, az A290 pedig elképesztő érzékkel fejeli meg mindezt sportos kiegészítőkkel
8
/
59
A Renault 5 E-Tech zseniálisan idézi meg az ős R-5-öst, az A290 pedig elképesztő érzékkel fejeli meg mindezt sportos kiegészítőkkel
9
/
59
A Renault 5 E-Tech zseniálisan idézi meg az ős R-5-öst, az A290 pedig elképesztő érzékkel fejeli meg mindezt sportos kiegészítőkkel
10
/
59
Kék, szürke és fehér bemutató autókat hozott az Alpine - a fehér adja ki legjobban a formai csemegéket
11
/
59
Alpine A290, Mallorca, 2024
12
/
59
Alpine A290, Mallorca, 2024
13
/
59
Alpine A290, Mallorca, 2024
14
/
59
Alpine A290, Mallorca, 2024
15
/
59
Alpine A290, Mallorca, 2024
16
/
59
Alpine A290, Mallorca, 2024
17
/
59
A piros gomb a kormányon erős gyorsítást indít előzésekhez: jópofa gag, értelme persze nem sok van. A kék tárcsa a visszatöltéses motorfék erejét állítja, a fekete gomb a vezetési üzemmódot
18
/
59
Passzos a hely a széles középkonzol és az ajtókárpit között, a jól formázott, de vaskos vezetőülésben. Az Alpine A290-be nem beülünk, inkább magunkra öltjük
19
/
59
Az ajtók átlagosan szélesre nyílnak, a bejutás a nagyon széles küszöb miatt nehézkes kicsit
20
/
59
Alpine A290, Mallorca, 2024
21
/
59
Alpine A290, Mallorca, 2024
22
/
59
A 10,1 collos kijelzőn kicsit túlrajzoltak a képek, de a fontos információk így is egész könnyen megtalálhatók
23
/
59
A 10,1 collos kijelzőn kicsit túlrajzoltak a képek, de a fontos információk így is egész könnyen megtalálhatók
24
/
59
Jópofa sportfunkciókat rejt a menü, oktatási programmal, köridőmérővel
25
/
59
A menürendszer bonyolult, de logikusan felépített
26
/
59
A navigáció google-alapú, naprakész - amíg tart az új autóhoz kapott internet-előfizetés
27
/
59
Nagyon fontos gombok: a bal külsőt kétszer megnyomva aktiválhatjuk a testre szabott biztonsági beállításokat, így lehet gyorsan kikapcsolni a vélt vagy valós sebességtúllépépsekre figyelmeztető, egyébként finom, csendes csipogást. Az ESP teljesen kikapcsolható az A290-ben
28
/
59
29
/
59
A hifi is kapott pár fizikai gyorsgombot elnémításra, hangosításra a műszeregység élén
30
/
59
A belső tükör és a szenzorsziget sokat kitakar a képből, ez tipikus mai kisautós dizájnprobléma
31
/
59
Alpine-védjegy a háromgombos irányváltó. P gomb nincs: rögzíteni a motoros kézifékkel lehet az autót
32
/
59
A jól ismert Renault-kártya spéci Alpine-dizájnos hátlapot kapott
33
/
59
A vezetőülés kényelmes, a többi kevésbé. Még az első utasülésben is rosszabb ülni valahogy, itt-ott nyom a szék
34
/
59
Hátul rettentő kevés a lábtér, ahogy a Renault 5-ben is
35
/
59
Hátul rettentő kevés a lábtér, ahogy a Renault 5-ben is
36
/
59
326 liter, nem nehéz megtölteni
37
/
59
A támlák nem fekszenek a padló síkjába lehajtáskor
38
/
59
A hajszálkereszt a típusjelzéssel világít és változtatja a színét, nagyon menő
39
/
59
Az anyagok az első traktusban kellemes minőségűek, jó színűek, a dizájn finoman kidolgozott
40
/
59
Még a tetőkárpitra is jutott egy kis ötlet: 3D-s kockaminta került rá
41
/
59
Itt-ott büszkén felvillan a francia trikolór
42
/
59
Nyomott típusjelzés a könyöklő valódi bőrkárpitján
43
/
59
Ahol egy kicsit megbicsaklik a prémiumhangulat: az ablakemelő konzol olcsórönós
44
/
59
180 lóerő az alapkivitelben, 218 az erősebben, 288 vagy 300 Nm-rel
45
/
59
Az AC-töltés 11, a DC maximum 100 kilowattal mehet. Az A290 tudja a kétirányú energiaáramlást, 3,7 kW-os konnektorként is működhet az autó
46
/
59
Az R5 illetve az A290 dizájnja ügyesen rejti el a vastag padlót, amelyben ugye el kell férnie egy nagy akkumulátor-kockának
47
/
59
A kockafelni jópofa, de túl sokat takar ki a látványosan komoly fékekből
48
/
59
32 centi az első, 29 a hátsó tárca átmérője. A nyergek a Brembótól érkeznek, szürke, kék vagy piros festéssel kérhetők
49
/
59
A Michelin direkt erre az autóra készítette az A29 jelzésű gumicsaládot. Van téli is, nyári is
50
/
59
A nemzetközi sajtópremier igazán nagyszabású volt: temérdek autót hoztak Mallorcára és egy versenypályát is befoglaltak a rendezvényre
51
/
59
A nemzetközi sajtópremier igazán nagyszabású volt: temérdek autót hoztak Mallorcára és egy versenypályát is befoglaltak a rendezvényre
52
/
59
A kocsik zokszó nélkül tűrték a 3-4 körös hajtásokat a pályán napokon keresztül
53
/
59
Az A290 kitanulásához idő kell, a negyedik-ötödik körre kezdtem biztosan érezni a határokat
54
/
59
Alacsony súlypont, magas ülés, könnyű kormány, kemény fék, finoman adagolt nyomaték: az elektromos hot hatch teljesen más, mint egy benzines
55
/
59
Csak 170 km/h a végsebessége, de erős és gyors autó a kis Alpine
56
/
59
0-100 km/h: 6,4 másodperc az erősebb motorral
57
/
59
Közúton feszes, de nem veszélyesen kemény a rugózás
58
/
59
Alpine A290, Mallorca, 2024
59
/
59
Alpine A290, Mallorca, 2024