B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Svékus Gergő
Hallgass bele, így szól majd a debreceni BMW!
Vezess
Egy autó miatt időhurokba kerültek a kecskeméti rendőrök
Baka Gábor
F1: Sínen van Perez visszatérése?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Pokoli, de isteni is a 200 millió feletti Lamborghini
1
/
44
Szigorú felületekkel megrajzolt karosszériája szobrot állít az éleknek
1
/
44
Szigorú felületekkel megrajzolt karosszériája szobrot állít az éleknek
2
/
44
Könnyen mozognak a teleszkóppal emelt bicskás ajtók
3
/
44
A V12-es Miura volt az első szupersportautó
4
/
44
Elsőre nem biztos, hogy el tudnál indulni vele
5
/
44
Akad némi csomagtér elöl, az első ülések mögé elférhet egy golfzsák
6
/
44
Eshet rá az eső, szállhat rá a lomb
7
/
44
Rövid löketű, hadd forogjon 9500-ig
8
/
44
Ez a sárga a Giallo Tenerife
9
/
44
400 fényezésből áll a választék, plsuz a különleges színek
10
/
44
Négy csőből ömlenek a kipufogógázok
11
/
44
Brutális diffúzora van
12
/
44
Aerodinamikai mestermű a szénszálas karosszéria
13
/
44
Szárnyak vezetik a levegőt az oldalsó levegőbelépőkhöz
14
/
44
Gombnyomásra emelhető az eleje
15
/
44
Brutális élek mindenhol
16
/
44
Teleszkóp segít felemelni az ajtókat
17
/
44
Ez én vagyok. Jól jön a 26 mm-rel nagyobb fejtér bukósisakkal. A lábaknak 84 mm-rel több hely jut
18
/
44
Pillanatok alatt 9500-at mutat a fordulatszámmérő
19
/
44
Ez a 9,1" képátlójú kijelző az utasnak
20
/
44
Használható a menü, a képátló 8,4", a grafika kiváló
21
/
44
Párnára támaszkodhat a térded kanyarban
22
/
44
A márka hagyományaihoz képest váratlanul könyörületes szupersportautó
23
/
44
2,5 mp alatt gyorsul 100-ra, 350 km/óra felett van a végsebessége
24
/
44
25
/
44
Átszámítva valahol 220-230 millió Ft között indulhat a Revuelto. Az importőr nem kommunikál összegeket, csak a vevők megkeresésére közöl árat
26
/
44
Mintha egy vadászgép pilótafülkéjéből tekintenél a zsákmányra a nagy szélvédőn át
27
/
44
Folyadékok nélkül 1772 kilogrammos az 1015 lóerős szupersportautó
28
/
44
Nagyon széles autó, kellenek a nagy tükrök
29
/
44
Y alakúak a menetfények
30
/
44
Nagy az öröm, életem első Lamborghinije, amelyet vezethettem
31
/
44
Látni a tükörből, ahogy remeg a forró levegő a motor felett
32
/
44
Hossza 4947 mm, szélessége tükrök nélkül is 2033 mm, magassága mindössze 1160 milliméter
33
/
44
Kis erőt igényel a kormányzás, a Revuelto jóval könnyebbnek és kompaktabbnak hat a valós dimenziójánál
34
/
44
A diffúzornak a hajtáslánc hűtésében is szerepe van
35
/
44
Behúzott szárnnyal a legkisebb a légellenállás, de a leszorítóerő is
36
/
44
Elöl 265/30 ZR20 vagy 265/30 ZR21, hátul 345/30 ZR21 vagy 355/25 ZR22 a gumiméret
37
/
44
38
/
44
61 éve készülnek személyautók is a Lamborghininél
39
/
44
Hosszú évtizedekkel ezelőtt eladta a traktorbizniszt Ferruccio Lamborghini
40
/
44
Észveszejtő a hangja, 9500-nál tilt a V12
41
/
44
A tetőív alól világít a pótféklámpa
42
/
44
Elöl 410x38 m-es a szénszálas kerámia féktárcsa és 10 dugattyús a féknyereg
43
/
44
12,3, 8,4 és 9,1" a kijelzők képátlója, sok valódi kapcsoló könnyíti meg az autóval az együttélést
44
/
44
A hídon lévő kapcsoló aktiválja a villanymotoros hátramenetet