B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kovács Miklós
Egyetlen darab készült a vezethetetlenül erős családi Mercedesből
Aranyi Péter
Újabb kínai áruszállító a láthatáron
Kovács Miklós
50 ezerre büntették az autóst aki csak 30-cal ment, de így is szabályt szegett
Kovács Miklós
14 millióig nincs feltűnőbb autó a magyar nagycsaládoknak
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
20 millióért olcsó ez a kínai autó
1
/
43
Tengelytáv: 2930 mm
1
/
43
Tengelytáv: 2930 mm
2
/
43
A BYD Sealion 7 a Seal Unál 4,5 centivel hosszabb, a Tangnál 4 centivel rövidebb
3
/
43
Méretek: 4830/1925/1620 mm
4
/
43
A legerősebb, kétmotoros, 4x4-es verzió 530 lóerős, 215 km/h a végsebessége
5
/
43
2435 kiló, de erős és agilis autó - legalábbis a csúcsmodell, amit vezethettünk
6
/
43
Végsebesség: papíron 215, óra szerint 225 km/h
7
/
43
8
/
43
A kettős hátsó spoiler nem csak sportos, hasznos is: a felső szárny ledobja a levegőt az alsó kis terelőre, az pedig finoman leválasztja a légáramot a kocsiról
9
/
43
A fénypöttyök, ha jobban megnézzük őket, valójában vízcseppek! És biztosan azért vörösek, mert kínaiak
10
/
43
A designer neve tipikusan kínai: Wolfgang Egger
11
/
43
Értelmét továbbra sem látom a villanyautó-piac hülyekilincs-versenyének, de a Sealioné legalább nem rossz, egyszerű kezelni
12
/
43
Ivory és Ebony: egyik sem az igazi, a szürkéskék jobban állt neki
13
/
43
Ivory és Ebony: egyik sem az igazi, a szürkéskék jobban állt neki
14
/
43
Tablet víszintesen
15
/
43
Tablet függőlegesen. A tájolás változtatható kormánygombban, a képernyőről vagy hangvezérlésről is
16
/
43
A vezetői ergonómia jó, de a fizikai klímakonzol azért hiányzott
17
/
43
A kormány kellemesen kicsi, jó fogású, a gombokat is könnyű memorizálni, használni odapillogás nélkül
18
/
43
A Sealon belül nem olyan játékos, kreatíb, mint a Dolphin vagy az Atto3, de egy ekkora kocsinak jól áll a komolyság
19
/
43
A lebegő középkonzol alatt vannak az USB-konnektorok
20
/
43
Kicsit porschés a hangulat az irányváltó körüli kapcsolópanelekkel, ami persze egyáltalán nem baj
21
/
43
A széles középkonzolon két mobil is elfér
22
/
43
Álló gázpedál kelt nagyautós érzetet
23
/
43
Puha, jó illatú, amerikaiasan kényelmes a Sealion
24
/
43
Érdekes a csillapítottan visszacsapódó belső kilincs
25
/
43
Alapáron
26
/
43
Az A-oszlop tövében lévő kamera figyeli, hogy az utat nézzük-e
27
/
43
28
/
43
29
/
43
2,1 négyzetméteres üvegtető, alapáron, motoros sötétítő rolóval
30
/
43
A kulcs lehetne szebb. Bár az igaz, hogy szükség nincs rá: az autó NFC-s telefonról is nyitható-indítható
31
/
43
0-100: 4,5 másodperc a kétmotoros csúcsmodellben
32
/
43
10,25 collos TFT, sok felesleges infóval, de könnyen megtalálható fontos adatokkal
33
/
43
Kényelmes fotelek, csekély, de nem is hiányzó oldaltartással
34
/
43
520 liter
35
/
43
1789 liter támladöntés után
36
/
43
58 liter elöl
37
/
43
A BYD e-Platform 3.0-ban az akku teherviselő elem, a jármű hordszerkezetének része
38
/
43
A motorokra 8 év vagy 150 ezer kilométer a garancia
39
/
43
Akár 230 kW-tal tölthető a nagyobb akku, a teljes töltési idő valamivel több mint egy óra, 10-ről 80 százalékra csak 24 perc kell
40
/
43
A frankfurti sajtóbemutató igencsak nagyszabású volt, sok tesztautóval, sok újságíróval, sok gyári előadóval
41
/
43
Az alapmodellben 82,5, a legerősebben 91,3 kWh a nettó akkukapacitás
42
/
43
Feketében kellemesen gonosz a Sealion
43
/
43
Minél többet nézegetem, annál szebbnek látom