B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Különös dolog történik egyes autópályákon, amire nem is számítanál
Svékus Gergő
Fejjel lefelé lóg a plafonról az eszement vákuum-autó
Svékus Gergő
Széteső futóművek sodorhatnak bajba
Baka Gábor
F1: Alonso kormány nélkül vezetett Bahreinben
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Ilyen autót nem kapsz itthon
1
/
31
Mokány formát kapott a legterepesebb Lexus
1
/
31
Mokány formát kapott a legterepesebb Lexus
2
/
31
Változtatható képű digitális műszerfal a Lexus GX-ben
3
/
31
A klíma hőfokszabályzóinak és a hangerőnek megmaradt a hagyományos gomb
4
/
31
Kapcsolható felező és az Overtrailben differenciálzárak segítik a terepen baló boldogulást
5
/
31
A tekerőgombbal állítható az autó menetmódja
6
/
31
Nem bántóan terepjárós a vezethetősége. (A képen a szerző)
7
/
31
Csendes az utastér hagyományos használat mellett
8
/
31
A hátsó lámpákat fénycsík köti össze
9
/
31
Jó anyagminőség jellemzi az utastere
10
/
31
A kéttonusó utastér most jelent meg a Lexus GX kínálatában
11
/
31
Egészen más arányokkal bír az új Lexus GX, mint elődje: karosszériája 70-80 mm-rel hosszabb (4950-5050 mm) és 95-115 mm-re szélesebb (1980 -2000 mm), ugyanakkor a magassága 12 mm-errel csökkent (1920 mm),
12
/
31
7 másodperc alatt gyosrul nulláról 100 km/órára. Végsebessége 175 km/óra
13
/
31
A hátsó futómű kissé pattogós
14
/
31
Bátran lehet vele terepre menni
15
/
31
70 centis gázlómélységgel bír az uató
16
/
31
A Luxury változatra nagyobb felnik, peremes gumik kerülnek
17
/
31
A Multi Terrain Monitor funkció is, amely megmutatja, hogy mi van az autó alatt és oldalt, ami terepen jöhet jól
18
/
31
Terepszöge elöl 26 fokos, hátul 23, míg a két tengely közötti rámpaszöge is 23 fok.
19
/
31
A 3,5 literes V6-os motor 354 lóerős, csúcsnyomatéka 650 Nm
20
/
31
Rokonok: mindkettő alvázas, a LX (bal) luxusautó terepképeségekkel, a GX terepjárú prémium komforttal
21
/
31
A második sorban lehet háromüléses kialakítás
22
/
31
Két ülés is választható a második üléssorba
23
/
31
A csomagtérajtó ablaka külön is nyitható
24
/
31
A hátsó utasoknak is jut szellőző és USB-csatlkaozó
25
/
31
10 fokozatú automataváltó viszi a motor nyomatékét a kerekekhez
26
/
31
Hosszú távon is kényelmesek az ülések
27
/
31
A 3,5 literes V6-os motorral nagyon izgalmas a vezetése
28
/
31
A terepre is alkalmas abroncsok sokat segítenek ha elhagyjuk az aszfaltutat
29
/
31
Tengelytávolsága 2850 mm
30
/
31
5-6-7 személyes kivitelben is készül a Lexus GX
31
/
31
Moon Desert (jobb) néven egyedi szín is választható az Overtrail kivitelhez