B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Svékus Gergő
Hallgass bele, így szól majd a debreceni BMW!
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Ez az autó mosolyt csal az arcodra
1
/
33
Lexus LBX Morizo RR
4190 mm hosszú, 1840 mm széles, 1,535 mm magas, míg tengelytávolsága 2580 mm
1
/
33
Lexus LBX Morizo RR
4190 mm hosszú, 1840 mm széles, 1,535 mm magas, míg tengelytávolsága 2580 mm
2
/
33
Lexus LBX Morizo RR
Lexus LBX Morizo RR
3
/
33
Sportosan szűk, passzentos az LBX utastere
4
/
33
Lexus LBX Morizo RR boot
Nem túl nagy acsomagtartó, hasznélható méretű
5
/
33
19 colos kovácsolt felnik és 23,5 centi széles abroncsok a Morizón
6
/
33
Lexus LBX Morizo RR back seat
Szűk a hátsó ajtónyílás
7
/
33
Lexus LBX Morizo RR
Már nemcsak ideális városi autó, de ebben a konfigurációban élményautó is
8
/
33
Kiegészítő hűtőket találunk az átalakított lökhárító mögött
9
/
33
Lexus szinten viszonylag kicsi, de tökéletesen az LBX belsejéhez illő a 9,3 colos központi képernyő
10
/
33
A lassításról elöl 356 mm x 28 mm méretű, kétrészes, szellőztetett tárcsák, 4 dugattyús monoblokk féknyergekkel
11
/
33
Jó fogású a kormány, az átmérőj eés vastagsága is ideális
12
/
33
Morizo a Toyota első emberének versenyzői álneve, az RR pedig a csapat rövidítése ahol versenyez
13
/
33
Magam mögött (178 cm) még elférek
14
/
33
Meglepő teljesítményt nyújt a háromhengeres turbómotor
15
/
33
Sport kialakítású a 12,3 colos képernyőn kivetített műszeregység
16
/
33
Lexus LBX Morizo RR interior
Jó anyagminőség fogad az utastérben
17
/
33
Az olajnyomás és olajhőmérséklet is leolvasható, ahogy a nyomatékelsoztás zárása is
18
/
33
Alumníium pedálok is részei a Morizo csomagnak
19
/
33
A modellhez illő egyedi rendszámok kerültek a tesztautókra Új-Zélandon
20
/
33
A hátsó utasoknak is jutnak töltő-csatlakozók
21
/
33
Lexus LBX Morizo RR
Hangja részben szintetikus, de nem érezni csalásnak, jól szól
22
/
33
Lexus LBX Morizo RR interior
Jól fognak az első ülések
23
/
33
Hatfokozatú kézi vagy nyolcfokozatú automatikus sebességváltó kapcsolódhat a motorhoz
24
/
33
Lexus LBX Morizo RR
Lexus LBX Morizo RR
25
/
33
Lexus LBX Morizo RR
Torsen endszerű önzáró differenciálmű segíti a sportos vezetést
26
/
33
Lexus LBX Morizo RR
Futóműve feszes, de jól szűri a hibákat
27
/
33
Versenypályán ideális acsíkszerű fordulatszámmérő
28
/
33
Fixre zárható a hajtás nyomatékelsoztás, 50/50 százalékos arányban
29
/
33
Lexus LBX Morizo RR
1485 kilót nyoma a városi crossover, ma ez már könnyebb autónak sámít
30
/
33
Lexus LBX Morizo RR
Nagyjából 220 km/óra az LBX Morito RR végsebessége
31
/
33
Lexus LBX Morizo RR
5,2 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára
32
/
33
Lexus LBX Morizo RR
Sportos lett a kiállása az új kiegészítőkkel az LBX-nek
33
/
33
Lexus LBX Morizo RR
Rajtauatomatikát is rejtettek bele