B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Új motorgyártó érkezik a Forma-1-be
Svékus Gergő
Különösen takarékos kisteherautó a Nissantól
Kovács Miklós
Titánok harca: melyik Bugatti győz egy klasszikus párbajban?
Zeitler Mátyás
Ezeket az autókat kerüld el! Milliós kárt okozhatnak neked
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Mennyi az esélye a Suzuki ellen egy kínai autónak?
1
/
55
1
/
55
2
/
55
3
/
55
4
/
55
Jól néz ki a grafika, szép a 10,25" képátlójú érintőkijelző képe
5
/
55
6
/
55
7
/
55
8
/
55
1455 kilós, 10,1 mp a gyorsulása 100-ra és 195 km/óra a végsebessége
9
/
55
10
/
55
11
/
55
Sok mindenben igényelne finomhangolást az Omoda 5, hogy lényegesen jobb autó lehessen
12
/
55
13
/
55
14
/
55
15
/
55
16
/
55
17
/
55
Jól néz ki hátulról, de kár a kamu kipufogóvégekért
18
/
55
19
/
55
20
/
55
21
/
55
Kényelmetlen a rugózás a 18-as felnivel és a 215/55 R18-as gumival
22
/
55
Megfelelő a hangszigetelés, 150-160-nál is elfogadható a zajszint
23
/
55
Hossza 4373, szélessége 1824, magassága 1588 mm. A tengelytáv 2610 milliméter
24
/
55
25
/
55
Két teleszkóp segít emelni a motorházfedelet. A négyhengeres motor egyenletesen forog
26
/
55
27
/
55
Hátul is független, több lengőkaros kerékfelfüggesztés társul az első MacPherson futóműhöz
28
/
55
29
/
55
30
/
55
31
/
55
Nagyon jól jön a defektjavító szett helyett kapott szükségpótkerék
32
/
55
Nincs síalagút a 360–1075 literes csomagtérben. Alul szükségpótkerék utazik velünk
33
/
55
34
/
55
11 millió Ft a Comfort, 12,5 millió forint a Premium listaára
35
/
55
Széria a motoros ülésállítás. A Premiumban alapáras tolótető miatt kevés a fejtér
36
/
55
37
/
55
38
/
55
39
/
55
40
/
55
41
/
55
42
/
55
43
/
55
44
/
55
45
/
55
46
/
55
47
/
55
48
/
55
Elfogadható a térkínálat, van légbefúvás, USB A és C töltő és kartámasz is hátul
49
/
55
50
/
55
51
/
55
Mercedes-ihletésű elemek dobják fel a belső teret, jó a minőségi összkép
52
/
55
53
/
55
54
/
55
55
/
55