B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Komoly hatótávval jön az új elektromos Škoda
1
/
45
Teljesen eltűnt a hűtőmaszk
1
/
45
Teljesen eltűnt a hűtőmaszk
2
/
45
Az Enyaqnál valamivel kisebb az új, elektromos Skoda
3
/
45
10 centivel lett hosszabb a Karoqnál
4
/
45
Talán innen a legskodásabb a forma
5
/
45
Hátulról már megvannak a márkára jellemző formák
6
/
45
19-21 colos kerék kerülhet az Elroq alá
7
/
45
Jobb hátul található a töltőnyílás
8
/
45
A vonóhorog gombnyomásra bukkan elő
9
/
45
Ez ismerős lehet a nagytestvér Enyaq-ról
10
/
45
Előre nem jutott csomagtartó
11
/
45
Kár azért az ajtófoganytúért
12
/
45
Esernyő az ajtóban
13
/
45
Overkill a gombnyomásra nyíló ki fiók
14
/
45
Otthonos, barátságos hely az Elroq belseje
15
/
45
Eltűnt a márkaembléma a kormányról
16
/
45
Kényelmesek és jó oldaltartásúak az ülései
17
/
45
Elektromos állítású, deréktámaszos ülés
18
/
45
Színes biztonsági öv
19
/
45
Embléma helyett felirat került a kormányra
20
/
45
A tempomat kapcsolói a kormány mögé kerültek
21
/
45
Elegáns, finom működésű gombok kerültek a kormányra
22
/
45
Jó a kilátás az Elroq vezetőüléséből
23
/
45
Egész apró a műszerfal
24
/
45
13 colos a fedélzeti rendszer érintésérzékeny kijelzője
25
/
45
Mindig jót tesznek a világos színek egy autónak
26
/
45
Gombsor a legszükségesebb funkcióknak
27
/
45
Apró kis gomb az irányváltó
28
/
45
Szemetes a könyöklő aljában
29
/
45
Még a könyöklőben is több szintre lehet pakolni
30
/
45
Képernyőtisztitó rudacska, beépített spricnivel
31
/
45
USB és vezeték nélküli töltő
32
/
45
Nagyra nyílik a hátsó ajtó
33
/
45
Árnyékoló a hátsó oldalablakon
34
/
45
Hátul is rengeteg hely maradt benne
35
/
45
Zsebek az ülések háttámláján
36
/
45
Könyöklő
37
/
45
Szellőzőnyílás és vezérlőpult a hátsó utasoknak
38
/
45
Okos ötletekkel teli a csomagtartó
39
/
45
A töltőkábel szokatlan helyen, a kalaptartó alján lakik
40
/
45
rekeszek, kampók, fülek a csomagtartóban
41
/
45
A csomagtartó legalsó bugyra
42
/
45
A csomagtartóban oldalt és az ajtón, felül is van világítás
43
/
45
A 360 fokos kamera képe kissé zsizsikes
44
/
45
Óriási nyíl mutatja, hogy bal kanyar következik
45
/
45
A régi halászháló az autóipar aktuális kedvence