B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben ‒ podcast
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Mire elég 50 km elektromos hatótáv?
1
/
51
Szemből látszik a legjobban a modellfrissítés eredménye
1
/
51
Szemből látszik a legjobban a modellfrissítés eredménye
2
/
51
2815 milliméteres tengelytáv
3
/
51
Klasszikus SUV-forma elegáns részletekkel
4
/
51
Hátul már visszafogottabban rajzoltak új vonalakat a tervezők
5
/
51
Nagyobb lett a hűtőmaszk is
6
/
51
Csillagképnek kellene eszünkbe jutnia a nappali menetfény láttán
7
/
51
A head-up display hasznos és klassz dolog
8
/
51
Elegáns, matt króm részletek
9
/
51
17–20 col közötti felniméretek választhatók a Sorentóhoz
10
/
51
Praktikus segítség új Sorento-tulajdonosoknak. Néha még így is nehéz megtalálni a csomagtartó nyitógombját
11
/
51
A hátsó ablaktörlő a tetőlégterelő alatt lakik
12
/
51
Gyorstölteni nem lehet
13
/
51
A hátsó lámpatest is változott egy keveset
14
/
51
Az autó hasa alá került a pótkerék
15
/
51
Kellemes tapintású anyagok jutottak oda, ahol az autóhoz érhetünk
16
/
51
Masszív, jó minőségi anyagokból készült a belső
17
/
51
Elegáns belső, de érződik már rajta a kor
18
/
51
Elegáns belső, de érződik már rajta a kor
19
/
51
Komfortos, puha, hatalmas székek
20
/
51
Nem létező irányokba is mozgatható a vezetőülés
21
/
51
A kihajtható lábtámasz fura extra. Pláne, hogy menet közben is lehet állítgatni
22
/
51
A fekete zongoralakk felületek már most karcosak
23
/
51
Digitális műszerfal, változtatható megjelenéssel
24
/
51
Jól használhatók a kormányon lévő gombok
25
/
51
Ülésfűtés/szellőztetés
26
/
51
Az automatikus váltó vezérlője egy tárcsa. Nem a legpraktikusabb, de működik.
27
/
51
Különféle terepprogramok is választhatók
28
/
51
Vezeték nélküli töltőfelület a rengeteg USB-csatlakozó mellett
29
/
51
Gombsor, ami képes változtatni a funkcióját
30
/
51
Hangerőszabályzó és hőmérséklet-állító gomb is lehet
31
/
51
Gombsor, ami képes változtatni a funkcióját
32
/
51
Nem létezhet puccos SUV hangulatvilágítás nélkül, így itt is van
33
/
51
Az anyósülés ezekkel a gombokkal is mozgatható
34
/
51
Fűthető ülések a második sorban
35
/
51
Sínen tologathatók a hátsó ülések
36
/
51
Közel 90 fokban nyílik a hátsó ajtó
37
/
51
Szellőzőnyílás a második üléssornak
38
/
51
Aránylag könnyű megközelíteni a harmadik üléssort
39
/
51
Óriási a csomagtartó
40
/
51
Előtűnnek a harmadik sor ülései
41
/
51
Emelő a padlószint alatt
42
/
51
Van hely a csomagtérrolónak
43
/
51
Szerény méretű a csomagtartó, ha heten ülnek az autóban
44
/
51
Nem maradnak szellőzés nélkül a harmadik sor utasai sem
45
/
51
A PHEV hajtáslánc a választék legerősebb változata
46
/
51
Az alapmenü kinézete elég lehangoló
47
/
51
48
/
51
49
/
51
50
/
51
Vezeték nélküli telefontükrözésre is képes
51
/
51
Sávváltás előtt kamera néz be a holttérbe