B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Szörényi András
Ettől lesz egy drága Porsche még sokkal értékesebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Vonzó, de nem szerelem
1
/
31
A megújult hibrid hajtás, erősebb, de takarékosabb, mint korábban
1
/
31
A megújult hibrid hajtás, erősebb, de takarékosabb, mint korábban
2
/
31
Kiemelkedően jók az első ülések. Kényelmesek és van tartásuk
3
/
31
Lexus-jegy az orsó alakú hűtőmaszk
4
/
31
5
/
31
320 literes a csomagtartó
6
/
31
Pluszrekesz rejtőzik a csomagtér padlója alatt
7
/
31
Korábban egy hagyományosabb, nagyobb karral kellett kapcsolni, az egyik frissítés a kisebb szerkezet megjelenése
8
/
31
USB-csatlakozók és szellőző is jut a hátsó utasoknak
9
/
31
Kissé nehéz beszállni, de van elég hely hátul is
10
/
31
8,5 helyett elég 8,1 másodperc a 0–100 km/órás sprinthez
11
/
31
Hagyományos gombok kerültek a kormányra
12
/
31
A biztonságos kiszállást segítő rendszer igyekszik megakadályozni, hogy az ajtót rányissák a hátulról közeledő járművekre
13
/
31
Ha szeretnénk, a kormány mögötti fülekkel kapcsolhatunk a virtuális váltófokozatok között
14
/
31
A jobban felszerelt modellekben a kormány is motorosan állítható
15
/
31
A 4495 mm-es hosszúsághoz 2640 mm-es tengelytávolság társul az UX-ben
16
/
31
A korábbi, a menüt vezérlő tapipad helyén találjuk az ülésfűtés-szellőzés gombjait. Van automata módja is
17
/
31
A pohártartó elé induktív töltőt szereltek be
18
/
31
Teljes szélességben világítanak a hátsó lámpák
19
/
31
Motoros mozgatású a vezetőülése a jól felszerelt modellekben
20
/
31
Az F Sport részeként fémtaposó és -pedálok kerülnek az UX-be
21
/
31
Szárnyprofilt rajzolnak a hátsó lámpák
22
/
31
Puha, jó tapintású bőr borítja az üléseket és az ajtók egy részét
23
/
31
Remek az összeszerelés kivitelezése
24
/
31
Szép képet mutat a head-up display
25
/
31
Az F Sport csomagban 18 colos kerekek szerepelnek , 225/50-es abroncsokkal
26
/
31
2,0 literes benzinmotor az alapja az ötödik generációs hibrid hajtásnak
27
/
31
A jobban felszerelt modellekben 14,3 colos a központi képernyő
28
/
31
Egyedi hűtőmaszk kerül az F Sport változatokra
29
/
31
360 fokos kép segíthet a parkoláskor
30
/
31
A műszerek árnyékolójának két oldalára is kerültek bajuszkapcsolók. A jobb oldalival lehet a menetmódot állítani
31
/
31
Egy villanymotorral elsőkerék-hajtású, kettővel viszont 4x4-es