B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kovács Miklós
Ennyit számít a drága gumi: a bontószökevény lenyomja az új BMW-t
Vezess
Nagyot zuhant a hazai villanyautók ára
Svékus Gergő
Ha unod a sok procc-terepjárót, ez a te autód!
Kovács Miklós
Mindenkit feljelentett egy bécsi benzinkút, aki csak áthajtott
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ilyen villanyautót képzel el az európai családoknak a Ford
1
/
44
Hatalmas akár 21 colos kerekekkel is rendelhető
1
/
44
Hatalmas akár 21 colos kerekekkel is rendelhető
2
/
44
Az opciós adaptív LED fényszórók megérik a pénzüket
3
/
44
A hűvösen modern külsőt némi geometriai mintát ábrázoló fóliával lehet feldobni
4
/
44
5
/
44
A keskeny szélvédőn nem túl jó a kilátás hátra, kell a kamera rendszer képe a városi manőverezéshez
6
/
44
7
/
44
Nem lesznek rá olcsók a gumik, és 286 lóerővel hamar el is fogynak a hátsó tengelyen
8
/
44
Nem lesznek rá olcsók a gumik, és 286 lóerővel hamar el is fogynak a hátsó tengelyen
9
/
44
10
/
44
Szigorú tekintet
11
/
44
Bár van motorháztetőhöz hasonló orra, hűtőrácsa már nincs
12
/
44
Csak hogy mindenki tudja, mi közeledik
13
/
44
Míg elődei terepjárós géneket hordoztak, az új elektromos Explorer csak aszfaltra való
14
/
44
Jól áll neki az élénk színű fényezés
15
/
44
Visszafogottak a hátsó lámpatestek is, fekete búrá mögött ülnek a LED-sorok
16
/
44
17
/
44
Hátul hajt ez a 286 lóerős verzió, és ez minden nagyobb gázadásnál érződik
18
/
44
Figyeltek az áramvonalas kialakításra
19
/
44
20
/
44
21
/
44
22
/
44
Sikerült úgy telepakolni a frontrészt, hogy tárolórekesznek már nem jutott hely
23
/
44
24
/
44
25
/
44
26
/
44
A volán mögött apró kijelző jelenít meg minden fontos adatot
27
/
44
28
/
44
29
/
44
30
/
44
Nem kell Start-Stop gombot nyomni az induláshoz, elég a kart D állásba fordítani benyomott fékkel, és mehetünk is. Igaz a másik bajuszkapcsolóra költöztetett funkciók hadát szokni kell
31
/
44
32
/
44
33
/
44
34
/
44
35
/
44
36
/
44
37
/
44
Nagyon kényelmes üléseket kapott az Explorer
38
/
44
Vannak nagyobb csomagtérrel rendelkező konkurensek, de nem rossz azért a 450 liter, és van síléc alagút is
39
/
44
40
/
44
Hátul is jó a térkínálat, nincs kardánalagút, kényelmesek az ülések
41
/
44
42
/
44
43
/
44
44
/
44