B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben ‒ podcast
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Megéri a hibrid hajtást választani?
1
/
32
Fényív köti össze a fényszórókat
1
/
32
Fényív köti össze a fényszórókat
2
/
32
Kár a 45 literes tankért, a konnektoros hibridé jóval kisebb a többi Passaténál
3
/
32
Sokat nőtt. 4917 mm a hossza, 2839 mm-ig nyúlt a tengelytáv, 1496 mm a magassága. A szélesség 1849 mm
4
/
32
Hátul is jól mutat a piros díszfény
5
/
32
LED-es a lámpa
6
/
32
0,25-0,28 az alaktényező a tetőlégterelővel
7
/
32
Jól néz ki a díszléc az ablakok körül
8
/
32
Extrákkal együtt 26 427 500 volt tavaly a tesztautó listaára
9
/
32
Nagyon jó az elektromos hatótávja, de hibridként a benzines elég sokat fogyaszt
10
/
32
1973 óta létezik
11
/
32
12
/
32
13
/
32
Extraként üveg tolótető is rendelhető, ami nem érhető el az új 5-ös BMW-hez
14
/
32
150 vagy 177 lóerős a benzines, a plug-in hajtásrendszerből van 204 lóerős is, de ez a 272 lóerős
15
/
32
Alapáron 17-es a felni, a tesztautóé 18-as
16
/
32
17
/
32
Autópályára a TDI jóval gazdaságosabb, ingázásban viszont remekel a plug-in hibrid
18
/
32
Már nem tölthető fel az akku a benzines motorral, mert elég környezetszennyező volna
19
/
32
Business-kivitelben feláras az emblémát keretező fényív
20
/
32
Alapáron krómfényesek a légbeömlő lamellái
21
/
32
Példaértékű a tölthetősége. Egyenáramot is felvesz 50 kW-ig, váltóáramon 11 kW-tel tölt, mint a modern elektromos autók
22
/
32
23
/
32
7,1 mp a gyorsulás 100-ra, a 225 km/órás végsebesség tisztán a benzines motoron múlik az akku lemerülése miatt
24
/
32
107 km-t ment egy töltéssel télen. A mindennapokban villanyautóként használható, mégsem lassítja a töltögetés a hosszabb utakat
25
/
32
Értékes, igényes autó hatását kelti a formaterv is
26
/
32
27
/
32
Négylengőkaros a hátsó futómű, elöl MacPherson. Vonzó extra az adaptív lengéscsillapítás-szabályozás
28
/
32
Van mit felfedezni rajta
29
/
32
Van mit felfedezni rajta
30
/
32
Széria a mátrix LED-fényszóró az Elegance-ban, kiválóan működik
31
/
32
Adaptív lengéscsillapításal sem túl kényelmes a rugózás
32
/
32
Ambiciózus kanyarokban a téli gumikon orrtolós volt az 1783 kilós autó