B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Kovács Miklós
Száz éve is ilyen módszerekkel verték át az autóvásárlókat
Erdős Norbert
Kiadták a riasztást, de itt van 10 bombabiztos tipp jégeső ellen
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Egyedi szabadidő-autóra vágysz? Bízd a spanyolokra!
1
/
40
Alul kissé lapított a kormány
1
/
40
Alul kissé lapított a kormány
2
/
40
Nagy, sík raktér alakítható ki az autó hátuljában
3
/
40
Mély üregekbe is lehet pakolni
4
/
40
A legalsó szinten a szükségpótkerék található
5
/
40
Kétféle magasságban rögzíthető a csomagtartó alja
6
/
40
Egyesével dönthető a hátsó ülések háttámlája
7
/
40
8
/
40
Szatyorakasztó a csomagtartóban
9
/
40
Elektromosan oldható a vonóhorog
10
/
40
Apró zseb az elkallódott aprónak
11
/
40
12
/
40
Légbeömlő a hátsó utasoknak
13
/
40
A klímát hátul maguknak állíthatják, akik itt utaznak
14
/
40
Pohártató vagy könyöklő
15
/
40
A második sor is tágas, kényelmes
16
/
40
Hangulatvilágítás az ajtókárpitban
17
/
40
Növényi anyagokkal cserzett bőr kerül a Terramarba
18
/
40
Csinos, bronzszínű betétek dobják fel a belteret
19
/
40
Vezeték nélküli telefontükrözésre is képes
20
/
40
Nagyok, színesek az ikonok
21
/
40
Középkonzol kisebb-nagyobb rekeszekkel
22
/
40
Rakodóhely a könyöklőben
23
/
40
Az üléssel egybeépített fejtámlák elég magasak
24
/
40
A head-up display az üvegre vetít
25
/
40
Digitális műszerfal, variálható megjelenéssel
26
/
40
Furcsa lámpakapcsoló. Szerencsére mindent csinál magától is, így nem kell vele bajlódni.
27
/
40
Kényelmesek a kemény tömésű ülések
28
/
40
Az irányváltó kapcsoló a kormány mögé került
29
/
40
Rengeteg funkció egyetlen bajuszkapcsolón
30
/
40
A motorindító gomb a kormányra költözött
31
/
40
A tekerős hangerőgomb annyira elegáns megoldás
32
/
40
Bronzszínű díszvarrás a kormányon
33
/
40
Sokat finomít a sötét belső hangulatán a sok bronzszínű betét
34
/
40
Nemcsak szép, hanem ergonomikus is a belső
35
/
40
Az üvegtető bő 400 ezres extra
36
/
40
Jó oldaltartású, kényelmes ülések
37
/
40
38
/
40
39
/
40
Díszlécnek álcázza magát a kilincs
40
/
40
Négy, igazi ablakemelője van a Terramarnak