B:
604.0 Ft
D:
613.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Így cserélhetsz olcsón drága alkatrészeket
Baka Gábor
Meglepetés, új versenysorozatban indul a McLaren
Erdős Norbert
Kiadták a figyelmeztetést: a hazai autósoknak nagyon észnél kell most lenni
Kovács Miklós
Friss: a villanyautók megbízhatóbbak a benzineseknél
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
604.0 Ft
D:
613.0 Ft
Nagy kár, ha nem lesz több dízel Octavia
1
/
41
Sok a rakodóhely és rendben van a minőségérzet
1
/
41
Sok a rakodóhely és rendben van a minőségérzet
2
/
41
Távnyitással lehajthatók az üléstámlák, innen ereszthető ki a vonóhorog is
3
/
41
Praktikus a tépőzáras csomagrögzítő
4
/
41
Erre is gondoltak
5
/
41
640 literes és tele van jó ötletekkel
6
/
41
Megfordítható a csomagtérszőnyeg, a mésik fele kosztűrő műanyag
7
/
41
Ennek is van helye alull
8
/
41
640-1700 literes a csomagtartó. A padló alatt elfér a kivett kalaptartó
9
/
41
Feláras a szükségpótkerék, de leglaáébb rendelhető
10
/
41
Erre a kampóra is gondoltak
11
/
41
Apró, de nem haszontalan a kuka
12
/
41
Elfér a csomagtérpadló alatt a kivett kalaptartó
13
/
41
Csak rá kell paskolni és beszalad a roló
14
/
41
Tetszettek a feláras ülések. Ki-be és fel-le állítható a deréktámasz, adott az ülőlap-hosszabbítás
15
/
41
Ki-be és fel-le állítható a deréktámasz, adott az ülőlap-hosszabbítás
16
/
41
Sikkes a fokozatválasztó, a hétfokozatú DSG-automata ezzel a motorral szériafelszerelés
17
/
41
18
/
41
A gumibütykökbe szorítva egy kézzel nyithatók az üdítők
19
/
41
Rákérdez az autó, nem maradt-e a telefontartóban a készülék
20
/
41
A Škoda nem tévelyedett el annyira a kezelőszervekkel, mint a Volkswagen
21
/
41
Érintőfelületen nyitható a feláras tolótető
22
/
41
45 wattal töltenek az USB-C-s töltők, a vezeték nélküli sem lassú 15 wattal
23
/
41
Sok a rakodóhely és rendben van a minőségérzet
24
/
41
Most épp piros a hangulatvilágítás
25
/
41
Csinos a díszvarrott műbőrfelület
26
/
41
13,0" a középső kijelző képátlója, a grafika a digitális óracsoporton is takaros
27
/
41
Szerethető extra a nyitható üveg tolótető
28
/
41
Logikusak a menük, de helenként hiányzik a vissza gomb
29
/
41
Logikusak a menük, de helenként hiányzik a vissza gomb
30
/
41
Ez is beállítható
31
/
41
Egy mozdulattal előhívható a vezetőtámogatás menüje, ahonnan kikapcsolható a sebességtúllépés hangjelzése
32
/
41
Van gyorsgombja a belső légkeringtetésnek
33
/
41
Nem kell menüben botorkálni a gyakran használt funkciókért
34
/
41
Kivehető a rumlidoboz, jó sok a rakodóhely
35
/
41
Kényelmes a pohártartós kartámasz
36
/
41
Nagyon jó dolga van a hátsó utasoknak, külön klímazóna és naproló is rendelhető
37
/
41
Extra a napvédő roló
38
/
41
1,5 literes flaskáknak is van hely az ajtókban
39
/
41
Közepes műanyagokkal találkozni az ajtókon
40
/
41
Szőnyegbélés fedi a nagy ajtótárolót, az audiorendszer felára 273 320 Ft
41
/
41