Nyuszika ül a tóparton, mögé settenkedik a béka és befogja a szemét.
– Na, találd ki, hogy ki az?
A nyuszika hátraemeli a kezét és elkezdi tapogatni a béka fejét.
– Neked se hajad, se füled. Te vagy Niki Lauda.

A Forma-1 nagydíj előtt pszichiátriai vizsgálatra rendelik be a versenyzőket. Az orvos ránéz a páciensre.
– Mi az eredeti szakmája? – kérdi az orvos az első versenyzőt.
– Autószerelő.
– Nos akkor feküdjön a dívány alá!

A Ferrari Forma-1 csapata lecserélte teljes műszaki gárdáját, miután magyar használtautó kereskedőkkel végzett teszteket. A magyar kereskedők csapata 4 másodperc alatt lecserélte a kerekeket, sőt, ennyi idő alatt megbuherálta a váltót, visszapörgette a kilométerórát és az egész autót eladta a McLaren csapatnak.

Forma-1, Palik közvetít. Hakkinen épp most jön ki a bokszutcából.
– Látják? Ott van a tanksapka, mely tankolás után automatikusan lecsukódik. Mindjárt… mindjárt… mindjárt… Na… Csukódj már le!

Bemegy a Forma-1 versenyző a McDonalds-ba.
– Mit kér uram? McRoyal-t? McChiken-t?
– McLaren-t!

Murray Walker, angol forma-1 kommentátor aranyköpései
– Mika Hakkinen a harmadik helyen hatalmas előnyt szerzett! … Amikor hatalmasat mondok, az 1.5 másodpercet jelent.
– Mansell lelassított, már kíméli a kocsit. Ó, mégsem… Ez egy újabb körrekord volt…
– És a harmadik helyezett autó lekörözni készül a második helyezettet…
– És nézzék a lángnyelveket, amik Berger McLarenjének hátuljából csapnak fel… (Társkommentátor: – Murray, azok valójában nem lángnyelvek, hanem a hátsó lámpa fényei!)
– A baleset ellenére az autón nincsenek sérülések… leszámítva az autót magát.
– Az első öt helyet öt különböző autó foglalja el.
– A digitális órát azért nem láthatják, mert nincs is ott.
– Andrea de Cesaris… az ember, aki több nagydíjat nyert meg mint bárki más, anélkül, hogy tényleg megnyerte volna őket.
– Most az én szemeim kápráznak, vagy Senna Lotusa tényleg ilyen furcsa hangokat ad ki magából?
– Ez egy érdekes pálya mert itt nem csak emelkedők, de lejtők is vannak…
– Az előnye 6.9 másodperc. Csak a tényszerőség kedvéért, ez 7 másodperc alatt van.
– Alesi a második és Hill a második.
– Ez nem egészen kanyar, inkább egy egyenes.

Palik László forma-1 kommentárai:
– És mindkét jobb-első kereke hiányzik…
– Ez már a 73. kör, és a következő a 74. lesz.
– Ha megnézzük az első 4 helyezettet, az a legfeltűnőbb, hogy Alboreto csak az ötödik.
– Jean Alesi ötödik és hatodik.
– Csönd! Csönd! Nézd! Nézd! Ez egy Williams, és csak találgatni tudok, hogy Jaques Villeneuve az… biztosat nem mondhatok, mert nem látom innen. Szóval Villeneuve befejezi a ver… Hill az!!! Damon Hill kiesett az olasz nagydíjról.
– Schumacher még mindig a leggyorsabb ember a pályán, nem csak azért, mert ő vezet, hanem egyben övé a leggyorsabb kör is.
– Ez nem is 4 tized, ezt nézzék… ez maga Michael Schumacher!
– A Williams csapat már készül a kerékcserére, a kerék hűtőket éppen most veszik le…
– Szóval, tisztázzuk a helyzetet! A 19. kör után a következő az állas: David Coulthard vezet, de még nem jött ki kerékcserére, Mika Hakkinen az első, és ő sem cserélt még kereket.
– És Damon Hill jön be a boxba, igen, Damon Hill jön be a Williams boxba, és most Damon Hill bent van a boxban! Nem! Michael Schumacher az!
– Az idén a McLaren Achilles-sarka, és ezt akár szó szerint is érthetnénk, mert a sebváltóról van szó.
– Most pedig a francia Lafitte pont olyan közel van Surerhez, mint Surer Lafittehoz.
– Ismét csak bizonyítékot kapunk arra, hogy milyen fontos is az autó a Forma-1-ben.
– A 68. körben vagyunk, ezek szerint egy, két, há, négy, öt kör van hátra a versenyből.
– Nigel Mansell az utolsó, eltekintve attól az 5 embertől, aki még mögötte van.
– Ez ő. Panis a Prostban. Hosszú ideig Ligierként ismertük őket, mert ez volt a nevük.
– Az első három mind Escort, ami persze nem meglepő, mivel csak Escortok indultak.
– Ő pedig Gabriele Tarquini, aki már 33 Forma1-es csapatnak vezetett… szóval… nem vagyok biztos benne, hogy egyáltalán volt-e összesen 33 csapat, de az egész biztos, hogy Gabriele Tarquini nem szerepelt mindegyikben.
– Az európai versenyzők hamar megismerték a pályát, különösen az új-zélandi Paul Radisich.
– Coulthard motorjának hangjai sokkal inkább egy Zeppelinre, sem mint a Mercedesre emlékeztetnek.
– A versenyzőknek nagyon le kell lassítani ennél a 90 fokos, majdnem derékszögű kanyarnál.
– Montoya játszani akar… már jön is a kis homokozólapáttal…
– És Schuminak kigyulladt a benzintartálya! És fújják az oltóval! De jó neki!
– Időmérőn: és Webber már biztos csak az 5. lesz… és már jön is a célegyeneshez… nézzük csak… 0,132 ezred? Micsoda?! Hujujuujj, ez igen!