A középkategóriás autók esetében tepernek az eladók

A szalonok makulátlanok

A szalonok makulátlanok

2009 márciusában a Mystery Visit Kft által végzett próbavásárlások tapasztalata szerint ugyan minden ügyintéző kedves és segítőkész, de nem törekednek a meggyőzésre, a minél teljesebb információszolgáltatásra.

Egy olvasónkat ez annyira megidézte, hogy a saját tapasztalatait is megosztotta velünk. Íme:


Leírás
Ide nagyon sok szöveg

Tisztelt Szerkesztőség!

Az utóbbi időben a portálon jelent meg olyan cikk, amelyek arról szólt, hogy az autószalonokban a válság fenyegetése ellenére sem mindig foglalkoznak szívesen az ügyféllel, még ha tízezresek lógtak is ki a zsebéből. Rendszeresen kapcsolatba kerülök különböző ügyfélszolgálatokkal és céges info-e-mail címekkel, de az a tapasztalatom, hogy még az üzleti alapon működő cégek sem mindig méltatnak válaszra, hogy az állami vállalatokról (pl. Volán) ne is beszéljünk. Viszont ha németekkel levelezek, az olyan, mintha úgy várnák az én levelemet, mint más helyeken a messiást.

Kb. 5 éve lehetett, hogy írtam az Auto Motor und Sportnak, és a válaszlevélben megköszönték az érdeklődésem. Azóta már ez lassan itthon is terjed, viszont amit ma kaptam az Audi német honlapjának ügyfélszolgálatától, arra nincs szó, még a nem létező igényeimet is kielégítette. Persze, elnézést ha ez csak nekem új, és valami abszolút megszokottról írok, de én még ilyet nem tapasztaltam.

A szituáció a következő: az audi.de a márka 100 éves fennállása alkalmából internetes nyereményjátékot hirdet, melynek fődíja egy A5-ös. Többszöri próbálkozásra sem sikerült regsiztrálni. Ezt a bánatomat megosztottam az ügyfélszolgálattal, igaz ez sem ment egyszerűen, az űrlap-program nem igazán tudott azzal mit kezdeni, hogy nem Németországban élek. De megoldottuk, leírtuk a problémát és vártunk. Ez volt vasárnap. Kedden jött egy e-mail, hogy köszönik szépen, megkapták, rajta vannak. Ma a válasz.

Csak annyit a végére (ígérem, mostmár befejezem): Egy világcég egy olyan ügyben rajongott engem körbe, amiből neki belátható időn belül egy fillér (bocs, cent) haszna nem lesz! Fizetés nélkül szeretnék tőlük egy autót elhozni, és ebben maximálisan partnerek! Magyarországon egy ilyen e-mailre jönne egy kínaiul megírt levél a rendszergazdától, helyesírási hibákkal dekorálva, köszönés nélkül…

Eddig csak szerettem volna egy Audit, mindegy hogyan. De mostmár, akarok egy Audit, és fizetni is akarok érte. Szóval, rá kell feküdni a diplomára.

Tisztelettel:
Balogh László

———- Az Audi válaszlevele ———-
From:
Date: 2009/6/18
Subject: 100 Jahre Audi
To: @@@

Sehr geehrter Herr Balogh,

vielen Dank fuer Ihre E-Mail und Ihr Interesse an den Online-Aktivitaeten der AUDI AG.

Gern haben wir Ihr Anliegen geprueft. Hierbei haben wir festgestellt, dass es unter Umstaenden zu einer eingeschraenkten
Kompatibilitaet zwischen der Audi Website und dem Internetbrowser Firefox 3.x kommen kann.

Um die Funktionen der Audi Website uneingeschraenkt und vollstaendig nutzen zu koennen, bitten wir Sie, einen anderen
Internetbrowser zu verwenden. Gern nennen wir Ihnen hierzu die von Audi unterstuetzten Browser und Betriebssysteme:

* Internet Explorer ab 6.0 (Windows XP / Vista)
* Safari ab 3.0 (Mac OS X)
* Firefox ab 1.5 bis 2.x
* Netscape Navigator ab 7.0
* Opera ab 9.0

Weitere Hilfsangebote zur Audi Internetseite finden Sie unter folgendem Internetpfad:

www.audi.de > Hilfe > Informationen zur Website.

Sehr geehrter Herr Balogh, fuer die Ihnen entstandenen Unannehmlichkeiten entschuldigen wir uns. Bei weiteren Fragen und
Anregungen sind wir gern wieder Ihr Ansprechpartner.

Freundliche Gruesse nach Csardaszallas

i. V. Walter Briem i. A. Stefanie Weiss

AUDI AG
85045 Ingolstadt
Tel. +49 (0) 800 2834 7378423
Fax. +49 (0) 800 329 26 2834
mailto:kundenbetreuung@audi.de
http://www.audi.com