Lánnyal kezdjük, naná
Fotó megosztása:
De aztán jöjjön a Radical!
Fotó megosztása:
Nincs fél tonna, ellenben 252 lóerős
Fotó megosztása:
Boldog csehek nevei a Radical SR3-as oldalán
Fotó megosztása:
Meg van stabilizálva rendesssen!
Fotó megosztása:
És jöjjön az X-Bow
Fotó megosztása:
De előbb megint lányok
Fotó megosztása:
Jól mozog a pályán, pedig nehezebb és gyengébb, mint a Radical vagy az Ariel
Fotó megosztása:
Az X-Bow feneke
Fotó megosztása:
Csipegeti a gumit a pályán
Fotó megosztása:
A kormányt ki kell venni a ki/beszálláshoz
Fotó megosztása:
Nem bonyolult a KTM autó műszerfala, ahogy a KTM motoroké sem
Fotó megosztása:
Megint lányok: műszakváltás
Fotó megosztása:
Ez pedig egy Ariel Atom
Fotó megosztása:
Egybeöntött kagylópár
Fotó megosztása:
A kormány ebből is kijár kiszálláshoz
Fotó megosztása:
Ez sincs fél tonna, Civic Type-R blokk van benne
Fotó megosztása:
Ariel Atom 3 a pályán
Fotó megosztása:
Bérelhető, épp készítik elő a következő alkalmi utasnak
Fotó megosztása:
Lányok a Mustanggal megint
Fotó megosztása:
Caterham 7-ből is akad bőven a Morva-medencében
Fotó megosztása:
Állítólag nagyon kezes
Fotó megosztása:
Néha hiába kezes, csak elszáll
Fotó megosztása:
A pucérok közül a Caterham beltere a legautószerűbb
Fotó megosztása:
A Radical műszerfala
Fotó megosztása:
Menekül a Caterham, kergeti az X-Bow
Fotó megosztása:
Caterham erősen eltorzítva
Fotó megosztása:
Lány a Mustanggal c. pajkos sorozatunk
Fotó megosztása:
Lány a Mustanggal c. pajkos sorozatunk
Fotó megosztása:
Lány a Mustanggal c. pajkos sorozatunk
Fotó megosztása:
A magyarul is jólbeszélő szervező Corvette C06-osa
Fotó megosztása:
Egy kommersz Porsche
Fotó megosztása:
Készül a pályára a Ferrari 430
Fotó megosztása:
Etetni, ruházni nem olcsó mulatság
Fotó megosztása:
Menny lótás-futás pár perc adrenalinért!
Fotó megosztása:
Egy BMW Z3-as M kupé a sarokba vetve
Fotó megosztása:
Az ilyeneknek már utána sem fordultunk
Fotó megosztása:
Ebben a környezetben a Nissan 350Z sem tud érvényesülni
Fotó megosztása:
Egy szép és még töretlen Porsche pályaautó
Fotó megosztása:
Személyes kedvencem egy örökzöld csoda: E30 M3
Fotó megosztása:
M3 CSL
Fotó megosztása:
Na ugye!
Fotó megosztása:
Szép terc
Fotó megosztása:
Az Opel GT kakukktojás, azzal mi mentünk, a GM tesztautója
Fotó megosztása:
Befotóztam a Lotusba
Fotó megosztása:
Ebbe az Exige-be
Fotó megosztása:
Akinek bejött az élet
Fotó megosztása:
A civil autó, ezzel fel se ment a pályára
Fotó megosztása:
Szép sor
Fotó megosztása:
Elemében az M3
Fotó megosztása:
A főszervező Corvette-je
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nissan GT-R, itt nem kapta fel rá a fejét senki
Fotó megosztása:
A szép pálya-Porsche közelről
Fotó megosztása:
Játék a tér görbítésével
Fotó megosztása:
A mi kis Opelünk. Teszt hamarosan!
Fotó megosztása:
Készülnek az időmérésre
Fotó megosztása:
Térgörbített Ferrari
Fotó megosztása:
Nyitva és torzítva a Lotus Exige
Fotó megosztása:
Unalmas pillanatkép a pályán (Caterham, M3, GT-R)
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A kocsiról és a rendezvényről, ahol láthattuk, beszámoltunk már, viszont most kaptunk egy kis kiegészítő anyagot a nagyon könnyű, nagyon erős, úgy 55-60 ezer eurós autóról. Nézzék csak, így fest egy kör a Radicalból a Hungaroringen:
a videó a hirdetés után indul