Ugyanis a vadpopuláció növekszik (legalábbis Németországban), és egyre több szarvas, vadmacska, róka, és vaddisznó keresztezi az utakat. Természetesen nem élő állatokat használtak, törésteszt bábuk helyettesítették a vadon röfögő jószágokat. A levont következtetés a legjobb: ha meglátjuk az állatot és nem áll arrébb, fékezzünk ahogy csak tudunk. Ejha! Micsoda felismerés. A kikerülést viszont nem ajánlják, hiszen nincs rosszabb mint ütközni a szembejövővel. Ezért erős fék és sávban maradás, ez a jelszó. Nem tudom milyen százalékszámok alapján jöttek rá erre, de vállon veregetném őket, nem kis teljesítmény volt ezt az eredményt megszülni.
Valamint még jó tanács, hogy hajtsunk lassan, és tompított fényszóróval közelítsünk, mert az erős fény miatt megtorpannak, és nem fognak elszökkenni az útról. Ahogy én érzem egyszerűbb lett volna lemenni vidékre, és megkérdezni pár embert aki sokat autózik erdei utakon, és ők körülbelül ugyanezeket mondták volna…
Gyanús, hogy volt az ADAC-nál egy teletömött malacpersely, aminek tartalmát hasznosan akarták elkölteni, de úgy hogy azért a szórakozás se maradjon el. És autókat tördelni mi, ha nem szórakozás? Becsületükre legyen mondva, van vér a pucában, hiszen az ütközést nem tesztbábúval, kábelpályán végezték, hanem élő hús-vér sofőrrel.
A tesztalany nem egy mai darab volt, 3. generációs Golf, ennek ellenére szépen állta a sarat, de azért megnézném a pilóta ábrázatát, ha mindezt egy előző Suzuki Swift volánjánál hajta végre…