Ilyen fontos szabály például, hogy indítókulcsot mindig hagyjuk a vontatott autóban, de ne az anyósülésen, és ne is a kesztyűtartóban, hanem a rendeltetésszerű helyén megfelelő állásban, úgy hogy a kormányzár bekattanásának a legkisebb esélye is elillanjon. Különben úgy járunk, mint a videón szereplő szegény Subaru tulajdonosai, akik balszerencséjükre még egy süket baráttal is megáldott a sors, aki csak akkor vette észre, hogy gáz van, amikor lebontották a japán gép elejét.


Alapvető dolog még a világítás, féklámpa, irányjelző működőképessége. Illetve a fékekre is fokozottan kell ügyelni, járó motor híján nincs fékrásegítő, így keményen kell tiporni a pedált, ha nem akarunk segítőnk hátsójába fúródni.


A vontatókötél sem elhanyagolandó, ha hosszabb mint három méter illik jelölni, mert akár így is járhatunk…

A tanulság, ha már megvan a baj ne tetézzük, higgadtan álljunk neki a járóképtelen autó biztonságos helyre juttatásának.  Ha szakértőt hívunk, akkor is legyünk óvatosak! Közöttük is akad pár kontár :D.