A piros egy Tesla Roadster, a kék a Solo, a magyar fejlesztésű pedálos-napcellás-Stirlingmotoros hibridcsoda. Mindkettőről sokat írtunk már a Vezessen, de ez a pár friss kép – főleg hogy így egymás mellett virít a két kocsi, ráadásul magyar földön, Kondorfán – megérdemli, hogy közöljük. Köszönjük a küldeményt!
A Solóban pedálozni is lehet: az utasok izomerővel tölthetik az akkukat
Fotó megosztása:
A Tesla Roadster úgy 22 millió forint
Fotó megosztása:
A rendszám csak dísz, a Solo nincs forgalomban
Fotó megosztása:
Őriszentpéteri magyar vállalkozásban készül a Solo
Fotó megosztása:
Nyilván bemutatóra mennek / bemutatóról jönnek
Fotó megosztása:
A Tesla Roadster hatótávja papíron 394 km
Fotó megosztása:
1230 kiló, ebből négy mázsa az akku
Fotó megosztása:
Lotus Elise alapokra épül, igazi sportkocsi
Fotó megosztása:
160 ezer kilométert bírnak az akkuk
Fotó megosztása:
Olvasónk belesett a Solo ablakán
Fotó megosztása:
Kerékagy-motorok hajtják a Solót
Fotó megosztása:
Azért egy prototípus is kap az élettől
Fotó megosztása:
A sorozatgyártás 2012 előtt biztos nem indul
Fotó megosztása:
3-3,5 millió lesz az ára
Fotó megosztása:
350 kiló az autó
Fotó megosztása:
248 lóerő
Fotó megosztása:
3,9 másodperc a 0-100
Fotó megosztása:
Tréleren a jövő
Fotó megosztása:
Egy jövőautó is a jelen alkatrészeiből épül
Fotó megosztása:
Megvalósul -e a magyar álom?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Olvasónk, Horváth Ferenc kiegészítése a képgaléria mellé:
„A Tesla -t másnap Őriszentpéteren láttuk. A körforgalomtól Szentgotthárd irányába ment ki a városból.Az emelkedőn úgy gyorsult felfelé, szinte hangtalanul, amilyent még nem láttam. Mintha húzták volna.Hát nem hiába, a villanymotor nyomatékgörbéje igazából egyenes…”