Ez nem egy vacakul összerakott TVR, vagy puritán Caterham, hanem igazi Ferrari ölő és Lamborghini gyalázó brutális versenygép, ami a monaco-i kaszinók előtt is megállja a helyét. Olajsejkek, hoteltulajdonosok, iparmágnások, vitték is mint a cukrot. A Pagani mindig is az exkluzivitással operált, legyen pár darab csak, horribilis árért, a legfejlettebb technikával.
Így született a Cinque is, 1,3 millió! euróért. Össze-vissza öt darabot építettek, nem kellett elsietni. Majd végül, patriotizmustól vezérelve építették meg a Pagani Zonda Tricolore-t, ami a légibemutatókon szereplő olasz csapat, és ezzel párhuzamosan Olaszország előtt tiszteleg. Ebből mindössze egy darab készült, karbon-titán féktárcsákkal, egyedi fényezéssel, szintén 1,3 millió euróért. Ezzel le is zárult egy fejezet a gyár életében, már minden idegszállal a Zondákat váltó C9-es modellre koncentrálnak. De Pagani úr nem az a fajta, aki nem gondol kiemelt vásárlóira:D.
Ana Al-Thani aki megteheti, hogy legyártat egy egyedi Zondát. Gondolom a nevéből már sejtik a sejkséget, pontosan nem néztem utána, de ilyen szavakat dobott a google: emír, herceg, olaj, országos költségvetéssel felérő vagyon. Neki készül a Zonda Uno, amiről még sokat nem tudni, csak annyit, hogy égszínkék, kissé „Trabantos” színekben pompázik, már ahol lefestették a csupasz karbonszálas műanyagot. Egyedi kipufogórendszer is tartozik az utolsó Zondához, a teljesítményről fogalmunk sincs, de a hang alapján libabőröztetően gyors. Tehát ha valaki most kapná fel a telefont, hogy rendeljen egy Zondát, sajnáljuk az Uno az utolsó, a C9-re tartogassák a felesleges 1 millió eurót.
Bele sem merek gondolni, mennyi eurót csengetett ki a kaftános vevő, hogy csak neki összedobjanak egy egyedi darabot, a Tricolore 350 millió forintba kerül, akkor ez???