A két focimezbe öltöztetett i10
Már kidurran a higany, olyan magasra szökött a fociláz. Lazul a nyakkendő, lassabban jár a csavarkulcs, fél szem ott a meccsen, este a hideg sör és a szurkolás köszörüli szőrösre a torkot.

Egy ekkora világesemény betör az autózás világába is, no nem arra gondolok, hogy a FIAT termelése 30%-al esik vissza, mert Giuseppe csak az esti meccsre tud gondolni, amikor a Bravo hátsó üléseit illeszti helyére.

Hanem az esemény mögött álló koreai gyár a Hyundai vicces két i10-esére. A két sajtó által nyúzott darabot még Jeremy Clarkson is összetörte kicsit, amikor „Duel” című DVD-jét forgatta. Ám a sok szenvedés után a foci mentette meg a két verdát. A szigetországi világbajnokságot népszerűsítő turnéhoz kellett két reklámautó, amit Andy Saunders álmodott meg. Többet gondolt az egyszerű matricáknál, a két kisautó drasztikus változáson ment át.

Teljes műfű bevonatot kaptak, kapukkal és egy másfél méteres labdával a tetőn. A részletekre is odafigyeltek az építésnél, a visszapillantó tükör stoplis cipő, a felni szintén labda, belül pedig ugyanezek a motívumok köszönnek vissza gazdagon. Sajnálom azokat akik utálják a focit, ilyenkor nincs olyan terület, ahova ne pattogna be a téma, mint ahogy ez megtörtént nálunk a vezetünk blogon is:)