Az oroszok nem teketóriáznak. Nincsenek csavaros, furfangos ötleteik mint mondjuk a Mini-nek Észak-Amerikában. Vírusmarketing és több részes reklámfilmek helyett a zsigereket célozzák meg. Azt a lágy részt, ami nem egy esetben döntéshozó funkciót is ellát, pedig igen messze van az agytól. Az Altay gumigyár érdekes logikát követve népszerűsíti termékét, egy csapat csinos orosz lány táncol lenge öltözetben, háttérben abroncsok, vagy még az se. 


Az Altay abroncsok hatékonyságáról egyáltalán nem győzött meg, inkább másfajta gumik kipróbálására csábít, a kivitelezés is az annyira rossz, hogy már jó kategória.

Ezzel még nem ért véget az oroszok altesti célozgatása, ugyanebben a szellemben készített hirdetést az rgs.ru biztosító is. Ők még több kreatív kávét öntöttek magukba a nagy ötletelésben, és sikerült történetmesélő keblekkel előállniuk. Ebben már több spiritusz van, és még több fedetlen kebel, az örök recept még mindig működik, női bájakkal mindent el lehet adni…