Ha az eladás a tét, tréfa nincs. Felhajtást kell csinálni bármi áron. Ezt teszi a Lexus is, nyíltan bírálja a német presztízsmárkákat.
A BMW és az Audi egyes márkakereskedései már régóta harcban állnak, a plakátbotrány óta több kereskedés is a másik gyártó fikázásával akart extra profitra szert tenni.

Most a japán luxusmárka is beszáll a játékba. Legutóbbi online hirdetésükben három legyet ütnek egy csapásra. Nemcsak a BMW, Audi kettőst célozzák meg, a Mercedes sem maradhat ki a jóból. Meg kell hagyni jó ötletet agyaltak ki, diagramokkal ábrázolják a három nagy gyártó emblémáit, és mindegyik mellé olyan feláras extrákat sorolnak fel, amelyek a Lexusban alapáron kaphatóak. Egyszerű és világos üzenet, amit a németek borsos áron adnak, az náluk alap, és nincs felesleges üres locsogás. Jó adag borsot törtek ezzel a németek orra alá, kíváncsi vagyok lépnek-e, és ha igen milyen ötlettel reagálnak a japán támadásra:)