A kor Amerikája habzsolhatta az olajat, dúskált a földi javakban. Mai szemmel elképzelhetetlen mértékű pazarlás zajlott, de akkor a jövő egy harsányan festett sci-fi volt, kolóniával a Holdon, nem pedig hatalmas olajfolt a Mexikói Öbölben. Nem is törődött az átlagember a pandák és egyéb kihalófélben lévő állatok megmentésével, amikor rakéták szelték át az eget, katonáik Vietnamban védték a hazát, nem mellesleg már akkor  legendásnak számító izomautók csikorgattak gumit a nyílegyenes országutakon.

Igen, ez a kor az izomautók kora, és nem kis verseny zajlott a vásárlók zsebében rejtőző dollárokért. Mivel már sokan színes televízióra aludtak el otthon, kézenfekvő volt a tévés reklámok gyártása. Beleadtak apait-anyait a gyártók, hogy felkeltsék a függöny mögött komcsit sejtő átlagpolgár érdeklődését. Főleg harsány, vidám zenével, illetve hipnotikusan erélyes férfi narrátorral operálnak. Mint például az 1969-es Mustang reklámja, sivataggal, száguldással, ahogy kell…


A Dodge Charger is felejthetetlen ikonja a korszaknak. Itt több kreativitást lelhetünk fel, túl sokat is, hiszen a könnyűvérű V8-ra gerjedő lányok szerepeltetése a reklám betiltását eredményezte.
 

Jöjjön a Pontiac ütőkártyája a GTO. Itt a zenével próbálnak új híveket szerezni a mára már megboldogult márka reklámkészítői.


Végül a Plymouth Road Runner, ami technikai bravúr, és jó ötlet is egyben, hiszen sikerült a Kengyelfutó Gyalogkakukkot és a mindig pórul járó prérifarkast szerepeltetni…