Ennek a fele sem tréfa.

Amit motor hajt, azzal lehet versenyezni. Ez alól a sövényvágó, a fűnyíró és a láncfűrész sem kivétel. Jöjjön egy raklap barkácsboltból szabadult elmebeteg.

Amit motor hajt, azzal lehet versenyezni. Ez alól a sövényvágó, a fűnyíró és a láncfűrész sem kivétel. Jöjjön egy raklap barkácsboltból szabadult elmebeteg.

Tudjuk jól a munka elveheti a józan észt. Főleg így péntekre, mindenki elér arra a pontra, hogy muszáj kiengedni a fáradt gőzt. A barkácsboltok dolgozói is így vannak ezzel. Levélfúvóval álmodnak, kétütemű berregésre kelnek, de nekik ettől több kell.

Álmos tavak melletti csaliáztatás vagy vastag füstös kocsmai esték helyett fúrnak faragnak szakadatlan, felkészülve a nagy versenyre. Ami nem más mint egy gyorsulási futam, csak és kizárólag szerszámokkal meghajtva!


Naná, hogy a szigetországiak ennyire buggyantak, 2010. szeptember 25-26. között Somersetben tartják meg a nagy viadalt, ahova bárki nevezhet, két fő kategóriában is. Versenyző nélkül és versenyzővel ellátott gépek indulhatnak, előbbiek fából eszkábált sínrendszerben mérik össze erejüket, az emberrel irányított kategória pedig jobbára a gokartokhoz hasonlít.


Tavaly a Silverline Tools csapata nyerte a pilótás kategóriát, 100 métert 8.6 másodperc alatt megtéve. Akárcsak a Forma-1-ben ők is hatalmas fejlesztésekkel készültek az új szezonra, a legfrissebb Makita DPC 8112 16 betonvágókból 6 darabot állítanak csatasorba. Ezek együttesen 36 lóerőt zúdítanak a hátsó kerékre, így a remények szerint sikerül megőrizni a bajnoki címet, és elérni a 120 km/h-s sebességet.