Senki sem vár veszett gyorsulást egy alaphangon 40 lóerős, korhű matuzsálemtől. Ezért szolgáltat iszonyat meglepetést ez a finn Ford, pokoli erővel a motorháztető alatt.
1/8 Senki sem vár veszett gyorsulást egy alaphangon 40 lóerős, korhű matuzsálemtől. Ezért szolgáltat iszonyat meglepetést ez a finn Ford, pokoli erővel a motorháztető alatt.
Senki sem vár veszett gyorsulást egy alaphangon 40 lóerős, korhű matuzsálemtől. Ezért szolgáltat iszonyat meglepetést ez a finn Ford, pokoli erővel a motorháztető alatt.
Fotó megosztása:
2/8 Semmi külső nyom.
Semmi külső nyom.
Fotó megosztása:
3/8 Még a motort is átmaszkírozták!
Még a motort is átmaszkírozták!
Fotó megosztása:
5/8 Még a motort is átmaszkírozták!
Még a motort is átmaszkírozták!
Fotó megosztása:
6/8 A belső is korhű
A belső is korhű
Fotó megosztása:
7/8 Csak a biztonsági övek árulkodnak.
Csak a biztonsági övek árulkodnak.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Van egy veszélyesen őrült emberfajta. Ők a báránybőrbe bújt farkasokért rajonganak. Nem szeretnek villogni, nem dörgölik orrunk alá a nyilvánvaló péniszpótlót. Nincs krómozott V12 a hátsó traktuson, sem négy kipufogós rettentés. Elmaradnak a hivalkodó szárnyak és kötények, a cél pont ellenkező. Olyan autót négy kerékre állítani, amit egy gyakorlott autóbuzi is tunya, szakadt vasnak néz, a nullához konvergáló gyorsulással. Egy nyugdíjas rémálmot, amit a piros lámpa betyárjai reggeli ujjgyakorlatként aláznak porrá. Persze amikor eljön a cselekvés ideje, kibújik a szög a zsákból, és a vén rettenet kárörvendő gumifüst kíséretében hagyja ott vetélytársát.
Erre a gondolatra dobtak még rá egy lapáttal a finn Mäkelä tuningcég srácai. Donorként egy 1929-es Ford A modellt használtak fel, ami már magában megállítja az utca forgalmát. De senki sem vár veszett gyorsulást az alaphangon 40 lóerős, 100 km/h körüli végsebességű matuzsálemtől. Ezért szolgáltat iszonyat meglepetést a finn Ford, mert a teljesen korhű külső megőrzése mellett pokoli őrület költözött a lemezek alá.
A legendás Ford Escort Cosworth 250 lóerős motorja került beépítésre, elképesztően szürreális adatokkal felruházva az aggastyán Fordot. A százas tempó eléréséhez mindössze 5 másodperc kell, és egészen 200 km/h-ig tart a száguldás. Tehát a vasalódeszkás, fütyülő turbós országúti fenegyerekeknek résen kell lenni, mert jön a dédpapi és porig aláz!