Tűzpiros:)

Újabb porig égett Ferrarival folytatódik a maranellói márka körül kialakult visszahívási botrány. Igaz, hogy olaszok, de ezen a szinten ez már nem megengedhető.

Újabb porig égett Ferrarival folytatódik a maranellói márka körül kialakult visszahívási botrány. Igaz, hogy olaszok, de ezen a szinten ez már nem megengedhető.

Ejj, ejj, főhetnek a fejek Maranellóban. Annyira jó a Ferrari 458 Italia, hogy szinte fáj. Aki beletette az ülepét, annak a fülén csorgott a gyönyör. A probléma csak az volt, hogy a magaszalók nagy része kiváltságos újságíróként pár órát töltött csak el az olasz vassal.
Ami hiába kerül 60 millióba, azért igazolja a mondást miszerint a vér nem válik vízzé. Mert tüzek jöttek, vadul, egyre-másra porig égő Ferrarik járták körbe a sajtót. Mikor már tíz körül járt a balesetek száma, végül beismerte a gyártó, hogy nem voltak elég körültekintőek, és visszahívást jelentettek be.

1248 autót hívtak vissza, tehát az összes 2010 júniusa előtt gyártott darabot. Ahogy kiderült a hátsó doblemez rögzítéséhez használt ragasztó volt a ludas, ami mindent bírt csak a nagy meleget nem. Sajna a 458 Italia motortere nem egy jégverem, így ezt cserélni kellett, és végül mindenki nyugodtan dőlt hátra mind a mai napig.

Ma ismét egy lángoló Ferrari képe járta be az Internetet.  Leégett a Ferka annak rendje és módja szerint, a hatvan milliós szupersport gép pár perc alatt vált füstté. Brazíliában, Sao Paolo-ban történt az eset, és a dolog pikantériáját az a pletyka okozza, hogy a tulajdonos állítólag már járt a szervizben, és kicserélték a hibás alkatrészt.  Ha ez így van, akkor ismét izzadságcseppek ezrei gurulnak majd le csillogó homlokokon, amíg az agyak kiötlik, ezt hogyan lehet kimagyarázni a közönségnek…