Lucifernek nem kell gyors autó, nem siet sehová. Inkább legyen egy igazi brutális, tűzokádó, fekete vasszörny, egy használhatatlan rémület, amit csak az iránta érzett félelem tart össze. Ilyen gépet nem raknak össze egyetlen gyárban sem. Viszont akad pár őrült német, akik számíthatnak Lucifer megrendelésére…
A főkolompos Hermann Layher a sinsheim-i Közlekedési Múzeum igazgatója, akinek szakmai ártalomként állt a garázsban egy 47 literes, 12 hengeres BMW repülőgépmotor. Mi mást is kezdhet az ember egy ilyen felesleges kacattal, minthogy autót épít belőle?
Az ismerősök először csak hüledeztek, majd ráéreztek a pokoli hangulatra, és segítették az építést. Hozták az 1907-es American La France-vázat, esztergáltak, mértek és terveztek. Ekkor még ők sem tudták, hogy milyen brutális fenevadat állítanak talpra. A Heinkel He 9-esbe is beépített motor ugyanis, a számára kellemes 1500-as fordulatnál 550 lóerővel feszült a szélnek, de ha nagyon kellett, akkor 750 lóerőt is kipréselt magából. Ám a száraz számoknál lényegesebb a hang. Mert egy olyan motor, amely 2000-es fordulatnál tilt és minden egyes hengere több mint három liter, az morajlik, mennydörög, és dobhártyaszaggató üvöltéssel hirdeti, hogy a sötét oldalhoz tartozik.
Layher társasága ennek ellenére képes volt háromujjnyi virsligumikra állítani a masinát, három sebességes váltóval és lánchajtással egyetemben. Nem csoda, hogy a speyer-i reptéren megejtett próbát a csapat azon tagjára bízták, akinek nincs családja.
Szerencsére még megmaradt az esély, hogy legyen. Igaz, minden sebességi fokozatban simán kitört a Brutusnak keresztelt szörny hátulja, és a nyitott szelepvezérlésnek valamint a tűzfal hiányának köszönhetően forró olajjal fröcskölte be a sofőr fizimiskáját.
A kissé hibbant baráti körének sikerült egy emberek számára irányíthatatlan de legalább félelmetes fenevadat megalkotni. Rászolgált a Brutus elnevezésre, hiszen ő is meg akarta ölni a főnökét, de szerencsére rájöttek a helyes használatra. A kipufogóból kicsapó lángokon kitűnő kolbász süthető:)