Hogy születnek az internet legendái? Ez a kérdés a marketingszakemberek Szent Grálja. Mert aki tudja a választ, annak nem kell dollármilliókat reklámra kiadni. Elég egy képet, pletykát elindítani a világhálón, és máris az egész világ tudja, miről van szó.

Viszont iszonyat nehéz eltalálni mit fog kajálni a nép. Ki gondolta volna, hogy Chuck Norris kétes reneszánsza is ilyen komoly nézettséget vonz majd? A legtöbb ilyen spontán születik, és ti kedves olvasók most nagyon szerencsés helyzetben vagytok. Láthatjátok az újszülöttet.

Egy internetes fórumon fogant, ahol valaki Truck Norris-nak nevezte el 1986-os Jeep J10-esét. A tagok pedig kaptak az alkalmon, és elkezdték gyártani a viccesebbnél viccesebb hozzászólásokat.

„Truck Norrisnak nem kell olaj. Visszavágtat az időben, és megeszik pár dinoszauruszt.”

„Truck Norris nem ereszti az olajat, hanem megjelöli a területét!”

„Truck Norris egyszer keresztülment a műszaki vizsgán. Szó szerint…”

„Truck Norris nem változik robottá, mint a többi autobot, ő így is eszetlen nagy király.”

„Truck Norris egyszer gyereket csinált egy Volkswagennek, a kicsit Bugatti Veyronnak hívják.” 

„Truck Norris szóra bírta a Stiget. Kétszer.”

„A mozgássérült parkoló nem azt jelenti, hogy ott csak a mozgássérültek parkolhatnak. Ez valójában egy figyelmeztetés, és azt jelenti, hogy az Truck Norris parkolója, és mozgáskorlátozott leszel, ha ott parkolsz.”

Már több oldalon felütötte a fejét, és megállíthatatlanul terjed akár a herpesz. Még sovány a lista, és szerintem akad köztetek olyan, aki még jobbat kreál, mint a fórumozók, lehet agyalni!