Bugatti Veyron, Ferrari 458 Italia, Pagani Zonda. Nekünk, átlagembereknek örök poszter álom marad, nagy szerencsével egyszer az életben bekönyöröghetjük magunkat a vezetőülésbe egy fotó erejéig.
Mégis akad olyan munka a „Jeremy Clarksonságon” kívül, amivel elérhető közelségbe kerülnek ezek az álomautók? Úgy tűnik igen, ugyanis a nagy értékű sportautókra szakosodott brit Repairacar felvételt hirdet. A munkakörben leírtak szerint a jelentkező feladata nem más lesz, mint leszállítani a kuncsaftok verdáit a műhelybe, Európa bármelyik szegletéből.
A helyszínre tömegközlekedéssel érkezik, majd a kulcsok átvétele után robog is az Egyesült Királyság felé, hogy elvégezzék a karbantartási munkálatokat. Helyi viszonylatban a fizetés nem mondható eget verőnek, havi 700 ezer forint körüli összegért utazhatja ráncosra hátsóját a kiválasztott, a busz, repülőjegyeket viszont állja a cég.
Janus arcú munkának tűnik, egyfelől mennyország ilyen ipari műalkotásokkal dolgozni, másrészt végtelen tekerő a tömegközlekedésnek nevezett szopórolleren. Gondolom ez azért nem rettentett el senkit, de még mielőtt dobnátok a motyót az utazótáskába, nézzétek át az életrajzotokat. Feltétel ugyanis a tíz év tapasztalat nagy teljesítményű autók vezetése terén, és a versenyzőképzés fellegvárának számító Angliában akad pár megfelelő képességű jelentkező.
(A hír valóságtartalmát persze helyén kell kezelni, lehet, hogy csak a cég marketingfogásáról van szó.)