A német gyártó új nézőpontból megközelítve szeretné öregbíteni a márka legendás hírnevét. A szigorú, kompromisszummentes sportosság helyett a mindennapi használhatóságot tolták előtérbe. Ezt sugallja a kampány új félperces kisfilmje is, ahol széles mellkassal bizonygatják mennyire alkalmas akár a hójáró, teherautó, vagy iskolabusz szerepére egy stuttgarti sportgép.
Tény, a hétköznapi használat tekintetében a Porsche hosszú évek óta lekörözte versenytársait, nem csoda, hogy erre építenek a reklámszakemberek. Viszont van itt egy apró hiba. Méghozzá az, hogy túl steril ez az egész, és hiányzik belőle egy csipetnyi őszinteség.
Talán ezért van, hogy a fiát iskolába Porsche 911-el szállító apuka videóját közel annyian nézték meg, a Youtube-on, mint a hivatalos reklámot.
Lehet burzsujkodásnak nevezni, de a mosoly akkor is őszinte, és melyik lurkóé ne lenne az, mikor így sietnének a reggeli csengőszóra?