Két nyomós okból. Az egyik: Ez az 1963-as darab nem csak kabrióságával tűnik ki, ugyanis gyomrában nem a megszokott boxermotor dohog. Hanem egy hamisítatlan régi vágású V8-as Ford Windsor blokk, a maga szerénynek éppen nem nevezhető 300 lóerős teljesítményével.
Ezt tudván még mindig értetlenül vakarjuk a fejünket, de a második ok már jobb megvilágításba helyezi a dolgot. A tulajdonos ugyanis nem más volt, mint a sebesség igaz megszállottja Paul Newman, ez a tény pedig egy elszánt őrült gyűjtőnek minden pénzt megér.
Paul Newman a versenyző
Hosszú és sikeres színészi karriere mellett a benzingőz is komoly teret kapott Paul Newman életében. Először a Winning című film forgatása során került igazán a tűz közelébe, ekkor lett a sebesség szerelmese. Érthető, hiszen egy versenypilótát alakított, aki az Indy 500-as futamán hadakozott a győzelemért.
Első hivatalos versenyét 1972-ben futotta, egy Lotus Elan volánja mögött, majd hosszú évek kitartó munkájával csiszolta vezetési képességét, mire elérte versenyzői karrierje csúcsát. 1978-ban így sikerült a dobogó második fokára állni a legendás Le Mans-i 24 órás versenyen. A 24 órás futamok ma sem számítanak délutáni sétakocsikázásnak, de egy Porsche 935 „Moby Dick” még inkább megkérte a jó szereplés árát, mint napjaink versenygépei.
Newman a nyolcvanas években több tengerentúli sorozatban is szerepelt, de igazán betegre saját csapatával nyerte magát. Carl Haas társtulajdonossal és Mario Andretti pilótával közösen ették meg a Champ Car sorozat mezőnyét, hét bajnoki címmel és 97 futamgyőzelemmel írták be magukat az autósport nagykönyvébe.