A hatalmas autós ugratások láttán kevés alkalommal gondolunk bele, mennyi munka van a pár másodperces repülés mögött. Egy ilyen mutatvány komoly csapatmunka, pontos számítások, és biztoskezű pilóta révén jöhet létre, egyéb esetben földbe fúródott roncs a végeredmény. A tét pedig egyre nő, a rekorddöntéshez mindig nagyobb rizikót kell vállalni.
Ezért is volt érdekes a Hot Wheels betétszáma a legendás Indy 500-as futamon, ahol ahogy kell, magasra helyezték a lécet. Vagyis jobban szólva a versenyautót, hiszen egy hatalmas ajtóra támasztott rámpáról elrugaszkodva vette kezdetét a show.
Akár otthon a nappaliban, 8 évesen, csak itt a 2 méterre lévő kanapé helyett 101 méteren át tartott a repülés.
Az ugrásnál még érdekfeszítőbb a pilóta Tanner Foust interjúja az eseményről. Röviden összefoglalva megtudhatjuk, hogy a repülő terepjáróba szíjazott pilóta mosolya nem mindig őszinte:)