Nem mai igazság, hogy a szebbik nem szinte mindent eladhatóvá tesz. Feltéve, ha eleget enged láttatni magából. Mi férfiak már csak ilyen egyszerűek vagyunk, a vérárammal vándorol az akaratunk. Ezt a tényt pedig pofátlanul kihasználják az autógyártók.
Generációkkal ezelőtt is így volt ez, csak több finomságba csomagolták az üzenetet. Igaz, akkor még nem éltünk a milliárdnyi neten keringő videó, és a Facebook-függőség korában, így nem kellett monitorba buggyanó kebelpár a figyelemfelkeltéshez.
Elég volt egy mélyebb dekoltázs, vagy kivillanó comb az eladásra kívánt vas mellé, és máris kívánatosabbá vált a négykerekű. Pár példát is mellékeltünk az állítás igazolására, és már csak a ti véleményetekre vagyunk kíváncsiak. Mi a jobb? A régimódi sejtetés, vagy a napjainkra jellemző teljes zsigeri leplezetlenség?